مدیر کل دفتر ازدواج و تعالی خانواده در گفت‌وگو با برنا:

تکلیف نامعلوم وام ازدواج ۱۰ میلیونی برای زوجین در صف انتظار

۱۳۹۵/۰۳/۲۴ - ۱۱:۵۷:۳۸
کد خبر: ۴۱۶۷۷۰
تکلیف نامعلوم وام ازدواج ۱۰ میلیونی برای زوجین در صف انتظار
مدیر کل دفتر ازدواج و تعالی خانواده گفت: زوج‌های جوانی که از پیش برای وام سه میلیون تومانی ثبت‌نام کرده بودند، در صورتی‌که بانک‌ها با کمبود بودجه مواجه نشوند، می‌توانند وام 10 میلیون تومانی دریافت کنند.

ناصر صبحی قر‌ا‌ملکی در گفت‌وگو با خبرنگار جوانان خبرگزاری برنا، در خصوص پرداخت وام ازدواج  10 میلیون تومانی به زوج‌های جوانان گفت: پرداخت وام ازدواج 10 میلیون تومانی به زوج‌های جوان ازاوایل سال 95 به تصویب رسیده است و نمایندگان مجلس طی کارشناسی‌ها وام ازدواج را از 3 میلیون تومان به 10 میلیون تومان افزایش داده‌اند.

وی با بیان اینکه این مصوبه به همه بانک‌ها اعلام شده است، افزود: بین بانک‌های عامل و نمایندگان مجلس چالش‌هایی در رابطه با پرداخت این وام ایجاد شد که وزارت ورزش و جوانان افزایش مقدار این وام را از همه جهت پیگیری‌ کرد تا وام ازدواج به هر نفر 10 میلیون تومان پرداخت شود.

مدیر کل دفتر ازدواج و تعالی خانواده در خصوص زوج‌هایی که سال گذشته برای وام‌های 3 میلیون تومانی ثبت‌نام کرده‌ بودند، عنوان کرد: ما تمام تلاش خود را در زمینه پرداخت وام 10 میلیون تومانی زوج‌های جوانی که نوبت پرداخت وام آن‌ها نرسیده است، انجام داده‌ایم تا میزان وام دریافتی آن‌ها نیز افزایش یابد.

وی در ادامه تصریح کرد: البته ممکن است افزایش این وام برای تمام زوجینی که از پیش ثبت‌نام کرده‌اند، محقق نشود؛ چرا که ممکن است بانک‌ها با کمبود بودجه مواجه باشند.

صبحی در پایان خاطرنشان کرد: با این‌حال وزارت ورزش و جوانان تمام تلاش خود را می‌کند تا بتواند میزان پرداختی تمام وام‌های زوجین را به مبلغ 10 میلیون تومان افزایش دهد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز