احد وظیفه در گفت‌و‌گو با برنا؛

وقوع پدیده گرد‌ و خاک در کشور

۱۳۹۵/۰۳/۳۰ - ۱۳:۴۶:۵۸
کد خبر: ۴۱۹۷۰۱
وقوع پدیده گرد‌ و خاک در کشور
طی سه روز آینده وزش باد شدید موقتی و گرد و خاک در استان های قم، البرز، قزوین، مرکزی، اصفهان، تهران و سمنان به ویژه در بعدازظهر پیش بینی می شود.

به گزارش خبرنگار محیط زیست خبرگزاری برنا، وظیفه گفت:براساس تحلیل آخرین داده ها و نقشه های پیش یابی هواشناسی در سه روز آینده در شمال غرب کشور و ارتفاعات البرز مرکزی رگبار و رعد و برق گاهی با وزش باد شدید موقتی رخ خواهد داد. همچنین طی همین مدت بارش پراکنده برای سواحل دریای خزر پیش بینی می شود.

وی افزود: شایان ذکر است طی سه روز آینده برای نیمه شرقی وزش باد شدید و پدیده گرد و خاک به ویژه برای منطقه زابل پیش بینی می شود. در همین مدت وزش باد شدید موقتی و گرد و خاک در استان های قم، البرز، قزوین، مرکزی، اصفهان، تهران و سمنان به ویژه در بعدازظهر پیش بینی می شود.

مدیرکل پیش بینی و هشدار سریع سازمان هوا شناسی تصریح کرد:تصاویر دریافتی ماهواره توده گرد و خاک را بر روی شمال کشور عراق نشان می دهد لذا در بعدازظهر امروز احتمال وقوع این پدیده در برخی نقاط شمال غرب و غرب وجود دارد. در روز دوشنبه با افزایش سرعت وزش باد در جنوب عراق، پدیده گرد و خاک در جنوب غرب کشور پیش بینی می شود. سواحل و بخش های میانی خلیج فارس و بخش های شرقی دریای عمان امروز مواج خواهد بود.

وظیفه در خصوص وضعیت جوی امروز پایتخت به برناگفت:  آسمان تهران امروز صاف در بعضی ساعات وزش باد شدید و احتمال باد و گرد و خاک پیش بینی می‌شود.

 

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز