سارق با یک انبار وسایل مسروقه به دام افتاد

۱۳۹۵/۰۳/۳۱ - ۱۳:۰۸:۱۷
کد خبر: ۴۱۹۹۸۹
سارق با یک انبار وسایل مسروقه به دام افتاد
جانشین فرمانده انتظامی بم از دستگیری یک سارق منزل وکشف انباری از وسایل مسروقه در مخفیگاه وی خبر داد.

به گزارش خبرگزاری برنا از کرمان؛ سرهنگ"غلامرضا بهروزه" با اعلام این خبر گفت: در پی دریافت گزارشاتی از وقوع چند فقره سرقت در سطح شهر بم دستگیری سارق یا سارقان در دستور کار ماموران کلانتری 11 قرار گرفت.

وی افزود: ماموران تیم تجسس این کلانتری در پی بررسی فنی چگونگی وقوع یک فقره سرقت در یک واحد مسکونی هویت فرد سارق را شناسائی کردند.

جانشین انتظامی بم بیان داشت: در ادامه مخفیگاه این سارق شناسایی و ضمن هماهنگی با مقام قضائی مورد بازرسی قرار گرفت که در این محل انباری از وسایل مسروقه شامل ابزار آلات ساختمانی، لوازم منزل، لاستیک خودرو، ضبط صوت، باطری خودرو، قطعات کولر، پمپ آب، قطعات موتورسیکلت و دیگر وسایل سرقتی کشف شد.

وی با اشاره به ادامه تحقیقات از این سارق برای شناسایی سایر سرقت ها و همدستان احتمالی وی تصریح کرد: مالباختگان می توانند با مراجعه به کلانتری 11 نسبت به شناسایی و دریافت اموال مسروقه خود اقدام کنند.

سرهنگ بهروزه در پایان خاطرنشان کرد: مشارکت شهروندان نقش بسزائی در پیشگیری از سرقت و ناکام گذاشتن سارقان دارد و از مردم انتظار می رود از خریداری وسایل دست دوم از افراد مشکوک و کارگاه های غیر مجازخودداری کنند و این قبیل موارد را به پلیس110 گزارش دهند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز