کشف۱۵۰۰ کیلوگرم مواد مخدر از کامیون حامل برنج در زاهدان

۱۳۹۵/۰۴/۰۱ - ۱۰:۰۲:۳۰
کد خبر: ۴۲۰۳۹۶
کشف۱۵۰۰ کیلوگرم مواد مخدر از کامیون حامل برنج در زاهدان
فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان گفت: یک دستگاه کامیون حامل برنج پس از پلمپ و عبور از گمرک میرجاوه از سوی ماموران آگاهی استان بازرسی و افزون بر یک تن و 520 کیلو گرم تریاک از داخل محموله آن کشف شد.

به گزارش خبرگراری برنا ، سردار حسین رحیمی اظهار داشت: این کامیون که از مرز میرجاوه به سمت زاهدان در حرکت بود از سوی ماموران تحت تعقیب قرار گرفت که پس از ورود به این شهر، راننده با رها کردن کامیون در یکی از خیابانهای زاهدان متواری شد.

وی گفت: این کامیون رها شده به مقر آگاهی زاهدان منتقل و با حضور نماینده گمرک پلمب آن گشوده شد.

وی افزود: ماموران که به قاچاق برنج مظنون شده بودند این کامیون را با دقت بازرسی و یک هزار و 520 کیلوگرم تریاک که داخل گالن 20 لیتری جاسازی و برروی آنها گریس مالیده شده بود کشف کردند.

فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان افزود: احتمال وجود مقادیر بیشتری مواد مخدر در این کامیون وجود دارد که ماموران در حال تخلیه محموله و بازرسی از داخل کامیون هستند.

فرمانده انتظامی سیستان وبلوچستان اظهار داشت: پیش از این نیز 2 محموله موادمخدر از کامیونهای عبوری از گمرک میرجاوه در سال گذشته و امسال کشف شده بود.

میرجاوه در 75 کیلومتری شرق زاهدان و در همسایگی کشور پاکستان قرار دارد.

سردار رحیمی همچنین با اشاره به کشفیات 48 ساعت گذشته ماموران انتظامی در استان گفت: ماموران انتظامی در شهرستان های سراوان، ایرانشهر، زاهدان و زابل در 48 ساعت گذشته افزون بر یک تن و 300 کیلوگرم مواد مخدر کشف کردند.

فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان مجموع کشفیات تریاک در 48 ساعت گذشته را 2 تن و 820 کیلوگرم ذکر کرد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز