محیط بان بمو به آسمان پرکشید

۱۳۹۵/۰۴/۰۵ - ۰۷:۲۵:۵۲
کد خبر: ۴۲۲۱۷۱
محیط بان بمو به آسمان پرکشید
منوچهر شجاعی محیط بان بمو که روزگذشته مورد اصابت گلوله شکارچیان قرار گرفت، به آسمان پرکشید و داغ نبود خود را برای همیشه باقی گذاشت.
به گزارش خبرنگار برنا از فارس، محیط بان منوچهر شجاعی روز گذشته درمنطقه حفاظت شده بمو مورد اصابت گلوله قرار گرفت و بعد از آن از صخره سقوط کرد، تیم امداد در سریع ترین زمان این حافظ محیط زیست را به بیمارستان شهید رجایی شیراز رساندند اما تلاش ها بی فایده بود و در ساعت 12 شب روح بزرگ حامی محیط زیست به آسمان پرکشید.
 
دیدن صحنه ی درد ناک ناله های خانواده محیط بان ، محیط بانان و مدیر کل محیط زیست استان فارس  و صحبت که از بی پناهی این قشر آسیب پذیر و زحمت کش داشت درد را به دل آدمی میاورد.
طی بیست و چها ساعت در دو استان، محیط زیست سه شهید را محیط زیست تقدیم ملت کرد شهدایی که برای حفظ انفال و سرمایه های ملی جانشان را نثار کردند.
 
اگر محیط بان در درگیری با متخلف کشته شود که در حین ماموریت بوده و انجام وظیفه است اما درصورتی که  متخلف کشته شود و شاهدی نباشد که برای محیط بان شهادت دهد حکم اعدام محیط بان صادر می شود و فرد کشته شده   در منطقه حفاظت هر عنوانی به غیر از شکارچی به خود می گیرد.
 
وقتی محیط بانی درحوزه نظارتی و منطقه حفاظت شده برای اثبات بیگناهی خود در صحنه ی درگیری جهت طی شدن روال قانونی پرونده احتیاج به شاهد دارند ، لازم است ترتیبی داده شود تا همراه محیط بانان همیشه نیرویی بعنوان شاهد استخدام کنند و این نیرو فقط وظیفه اش همراهی جهت شهادت دادن باشد .
نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز