مدیر کل بهزیستی استان ایلام خبر داد:

ارائه مشاوره ژنتیک به بیش از ۱۰۰۰ زوج ایلامی

۱۳۹۵/۰۴/۱۲ - ۱۳:۰۷:۲۴
کد خبر: ۴۲۵۵۷۷
ارائه مشاوره ژنتیک به بیش از ۱۰۰۰ زوج ایلامی
مدیر کل بهزیستی استان ایلام از ارائه مشاوره ژنتیک به بیش از یک هزار زوج ایلامی خبر داد.

به گزارش خبرگزاری برنا-ایلام- فرهاد قیصربیگی با بیان اینکه سلامت اجتماعی مقوله ای بسیار مهم بوده که متأسفانه مورد توجه جدی قرار نمی گیرد، اظهارداشت: تقویت حوزه سلامت اجتماعی کشور توانی فراتر از دولت و مجموعه بهزیستی را می طلبد و در این زمینه افراد خیر و نیکوکار باید وارد عمل شده و در این حوزه سرمایه گذاری کنند.

وی با اشاره به اینکه پس از گذشته ۳۵ سال از تأسیس این نهاد افتخار می کنیم که در این مجموعه به حدی از رشد و بالندگی رسیده که اکنون بیش از ۱۰۰ مأموریت برای عموم مردم و جامعه هدف انجام می دهد، افزود: خدمت این سازمان در سلامت اجتماعی افراد تأثیرگذار بوده و از پیش از تولد تا قبل از مرگ فرایند خدمات مستمر این سازمان برقرار است.

مدیرکل بهزیستی استان ایلام به مراجعه ۱۱ هزار نفر به مرکز کاهش آسیب های اجتماعی این نهاد اشاره کرد و تصریح کرد: سال گذشته هشت هزار کودک نیز در مهدکودکهای ایلام پذیرش شده و تحت آموزش مربیان قرار گرفتند.

قیصربیگی به لزوم مشاوره ژنتیک قبل از ازدواج برای زوج های جوان اشاره کرد و یادآور شد: این مشاوره با هدف کاهش رشد معلولیت ها ارائه شده و در طول پارسال یک هزار و ۳۰۰ زوج جوان مشاور ژنتیک در مرکز انجام داده اند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز