حسین پور کاظمی در گفت‌وگو با برنا؛

همزمان در دو رشته کنکور دهید

۱۳۹۵/۰۴/۱۲ - ۱۴:۵۲:۲۲
کد خبر: ۴۲۵۶۶۵
همزمان در دو رشته کنکور دهید
رئیس مرکز سنجش آموزش پزشکی گفت: داوطلبان در آزمون کارشناسی ارشد علوم پزشکی می‌توانند به طور همزمان در 2 رشته یا در رشته پرستاری، 10 گرایش را انتخاب رشته کنند.

حسین پورکاظمی در گفت‌و‌گو با خبرنگار سلامت خبرگزاری برنا، در خصوص مشکلاتی که در آزمون‌های وزارت بهداشت رخ داده است، گفت: طبق نظر وزیر بهداشت، باید مرکز سنجش آموزش پزشکی وزارت بهداشت دقیقا به سازمانی مشابه سازمان سنجش وزارت علوم تبدیل شود و دستورات لازم برای انجام این تغییرات را هم صادر کرده است.

رئیس مرکز سنجش آموزش پزشکی خاطر نشان کرد: طراحی سوالات آزمون‌ها از جمله آزمون کارشناسی ارشد و آزمون دستیاری در طول سال و به مرور زمان این تغییرات انجام می‌شود.

به گفته‌ی وی، تغییرات ساختاری مختلفی در زمینه نمره‌سازی در آزمون‌ها، تراز کردن نمرات و توجه به سوابق تحصیلی در آزمون‌های مختلف از جمله آزمون دستیاری برای بهبود کیفیت برگزاری آزمون‌های وزارت بهداشت انجام شده است.

کاظمیان ادامه داد: روند تغییرات در مرکز سنجش آموزش پزشکی وزارت بهداشت، خطای انسانی در برگزاری آزمون‌ها به کمترین حد ممکن است.

رئیس مرکز سنجش آموزش پزشکی یادآوری کرد:  داوطلبان در آزمون کارشناسی ارشد علوم پزشکی می‌توانند به طور همزمان در 2 رشته یا در رشته پرستاری، 10 گرایش را انتخاب رشته کنند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز