جانشین فرماندهی انتظامی شهرستان کرمان:

یکی از اهداف مهم پلیس حفظ حقوق شهروندی است

۱۳۹۵/۰۴/۲۳ - ۱۵:۱۳:۰۳
کد خبر: ۴۳۰۸۱۴
یکی از اهداف مهم پلیس حفظ حقوق شهروندی است
جانشین فرماندهی انتظامی شهرستان کرمان گفت: حفظ حقوق شهروندی و خدمت به مردم و رسیدگی سریع به مشکلات آنان در سرلوحه ماموریت های نیروی انتظامی است.

به گزارش خبرگزاری برنا از کرمان؛ سرهنگ "علی کشاورزی" در مراسم تودیع معارفه فرمانده پاسگاه سیرچ مردمداری را اولویت نخست وظایف این نیرو برشمرد و افزود: توجه به مسایل و مشکلات مردم و نیز خدمت به شهروندان در نیروی انتظامی از اهمیت ویژه ای برخوردار است.

وی تلاش شبانه روزی ماموران انتظامی در راستای برقراری نظم وامنیت در جامعه را وظیفه ذاتی این نیرو عنوان کرد و گفت: ماموران انتظامی با اعتقاد و باور قلبی 24 ساعته در خدمت مردم هستند و در این راستا از هیچ کوششی دریغ نمی کنند.

سرهنگ کشاورزی حفظ امنیت و آرامش خانواده ها را اولویت اول پلیس خواند و خاطرنشان کرد: مردم با مشارکت و همراهی خود می توانند دراین زمینه کمک بسیار بزرگی برای ما باشند.

جانشین فرمانده انتظامی شهرستان کرمان بر لزوم مشارکت مردم در تامین امنیت تاکید کرد و گفت: امنیت یک تولید اجتماعی است و مردم بایستی با مشارکت و همراهی با پلیس در این راستا گام بردارند.

سرهنگ کشاورزی از مسئولین سیرچ شهر کرمان خواست که با همکاری خود نیروی انتظامی را در تأمین امنیت یاری و از بروز هر گونه حادثه ناگوار پیشگیری کنند.

وی گفت: از خداوند طلب می کنیم که خادمان صادق و خوبی برای این مردم ولایت مدار باشیم چرا که ما در نیروهای انتظامی خدمتگذار مردم هستیم.

جانشین فرماندهی انتظامی شهرستان کرمان در پایان این مراسم با تقدیر از زحمات ستواندوم "محمد تقی حیدری" طی حکمی از سوی فرمانده انتظامی شهرستان کرمان ستواندوم "حسن زاده" را به ‌عنوان فرمانده پاسگاه سیرچ معرفی کرد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز