فریدون سیدمصطفوی:

ارزیابی ۳۲ هزار نوآموز در پایگاه‌های سنجش سلامت

۱۳۹۵/۰۵/۰۳ - ۰۹:۱۱:۴۳
کد خبر: ۴۳۶۱۱۵
ارزیابی ۳۲ هزار نوآموز در پایگاه‌های سنجش سلامت
مدیرکل آموزش و پرورش آذربایجان غربی گفت: 32 هزار نوآموز از بدو ورود به دبستان، در پایگاه‌های سنجش سلامت استان مورد ارزیابی قرار گرفتند.

به گزارش گروه خبر خبرگزاری برنا، فریدون سیدمصطفوی گفت: از زمان آغاز پذیرش نوآموزان که شانزدهم خرداد ماه بود، پایگاه‌های سنجش سلامت نوآموزان بدو ورود به دبستان پذیرای خانواده‌ها و کودکان بودند.

مدیرکل آموزش و پرورش استان آذربایجان غربی با بیا اینکه تاکنون 32 هزار و 821 نوآموز بدو ورود به دبستان در پایگاه‌های سنجش سلامت استان مورد ارزیابی قرار گرفته‌اند؛ افزود: از این تعداد 29 هزار و 274 نفر به مدارس عادی و 3 هزار و 547 نفر به پایگاه‌های تخصصی جهت ارزریابی تکمیلی معرفی شده‌اند.

وی ادامه داد: 36 پایگاه در حال ارائه خدمات به خانواده‌ها بوده که 6 پایگاه در ارومیه واقع شده و بقیه در شهرستان‌ها مستقر هستند.

مدیرکل آموزش و پرورش استان آذربایجان غربی خاطر نشان کرد: پیش‌بینی می‌شود امسال 55 هزار نفر در طرح سنجش سلامت نوآموزان بدو ورود به دبستان و هشت هزار و 300 نفر در 10 پایگاه در طرح سنجش نوآموزان پیش دبستانی مورد ارزیابی قرار گیرند.

وی تصریح کرد: سنجش کودکان پیش دبستانی نیز بلافاصله بعد از اتمام سنجش سلامت نوآموزان اطلاع رسانی و نوبت دهی آن آغاز می‌شود.

مدیرکل آموزش و پرورش استان آذربایجان غربی گفت: هزینه اجرای طرح به ازای هر نوآموز 140 هزار ریال بوده که در برخی مناطق روستایی و عشایری به صورت نیم بها و رایگان انجام می‌شود.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز