حجت الاسلام مصطفی ناصری زنجانی اظهار کرد:

رسانه‌ها علاوه بر انتقاد باید نکات مثبت را‌ هم بگویند

۱۳۹۵/۰۵/۱۲ - ۱۱:۴۶:۰۰
کد خبر: ۴۳۹۹۴۸
رسانه‌ها علاوه بر انتقاد باید نکات مثبت را‌ هم بگویند
رئیس ستاد برگزاری سی و سومین اجلاس مدیران و روسای آموزش و پرورش، گفت: وظیفه رسانه‌ها باید این باشد که علاوه بر انتقاد از وزارت آموزش و پرورش، اقدامات مثبت را هم بگویند. در رابطه با اجلاس از رسانه‌ها انتظار داریم که به اقدامات مثبت آن هم پرداخته شود و فقط انتقاد یک سویه نداشته باشند.

به گزارش گروه خبر خبرگزاری برنا، حجت الاسلام مصطفی ناصری زنجانی، رئیس ستاد برگزاری سی و سومین اجلاس مدیران و روسای آموزش و پرورش در نشست خبری گفت: امسال سومین اجلاسی است که در دولت تدبیر و امید برگزار می‌شود و هدف ما از برگزاری این اجلاس تقدیر از زحمات همه همکارانی است که در تعلیم و تربیت زحمت می‌کشند.

او اظهار کرد: ما نزدیک به 800 نفر مدیر، رئیس اداره، رئیس ناحیه و رئیس منطقه داریم، لذا جا دارد، عالی‌ترین مقام وزارت، دیداری با این افراد داشته باشند و تا از آنها تقدیر شود.

ناصری در ادامه افزود: این اجلاس به مدت 3 روز برگزار می‌شود و وزیر از ابتدا تا انتهای اجلاس، در سالن برگزاری مراسم حضور دارد.

او با اعلام اینکه اجلاس روسای آموزش و پرورش 18، 19 و 20 مردادماه برگزار می‌شود، گفت: در حال حاضر سه سال از دولت یازدهم سپری شده و در اجلاس امسال به عملکرد دولت در امر تعلیم و تربیت پرداخته می‌شود.

رئیس ستاد برگزاری سی و سومین اجلاس مدیران آموزش و پرورش، تصریح کرد: وظیفه رسانه‌ها باید این باشد که علاوه بر انتقاد از وزارت آموزش و پرورش، اقدامات مثبت را هم بگویند. در رابطه با اجلاس از رسانه‌ها انتظار داریم که به اقدامات مثبت آن هم پرداخته شود و فقط انتقاد یک سویه نداشته باشند.

او درباره تقدیر از مدیران در این اجلاس گفت: سال گذشته از سی و دو استان مدیران حضور داشتند که ما از یک مدیر در هر استان تقدیر کردیم، امسال هم از یک مدیر در هر استان تقدیر می‌شود.

رئیس ستاد برگزاری سی و سومین اجلاس مدیران و روسای آموزش و پرورش، درباره دیدار مدیران و روسا با رهبر انقلاب، تصریح کرد: رهبر انقلاب سالانه با هر قشری یک بار دیدار می‌کنند و برنامه‌ریزی دفتر رهبری برای دیدار معلمان و مدیران با ایشان، هفته معلم است.

حجت الاسلام مصطفی ناصری زنجانی، در پایان و درباره هزینه برگزاری اجلاس گفت: سال گذشته کمتر از 1 و نیم میلیارد تومان هزینه برگزاری اجلاس بود و امسال هم سعی می‌کنیم، هزینه برگزاری مراسم بیشتر از سال گذشته نشود.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز