سومین گردهمایی مسئولین امور جوانان سراسر کشور؛

حجتی: قشر جوان از دیگر اقشار جامعه متمایز است

۱۳۹۵/۰۵/۱۹ - ۱۳:۵۰:۵۹
کد خبر: ۴۴۳۲۷۱
حجتی: قشر جوان از دیگر اقشار جامعه متمایز است
مدیرکل مشارکت های اجتماعی وزارت ورزش و جوانان، جایگاه قشر جوان را متمایز از سایر اقشار جامعه دانست.

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری برنا به نقل از روابط عمومی اداره کل ورزش و جوانان استان البر؛ رضا حجتی مدیرکل مشارکت های اجتماعی وزارت ورزش و جوانان در سومین گردهمایی مسئولان امور جوانان کشور با بیان اینکه امید است بتوان در این همایش مسائل، مشکلات و نظرات معاونان مورد بررسی و ارزیابی قرار گیرد، اظهار کرد: ادغام دو سازمان تربیت بدنی و ملی جوانان  کار را کمی مشکل کرده است.

وی با بیان اینکه مسائل مرتبط با جوانان در همه کشورهای دنیا مورد توجه ویژه قرار دارد، افزود: جوانان به واسطه مسائل ویژه ای که دارند از اهمیت بالایی برخوردار بوده و از سایر اقشار جامعه نیز متمایز هستند.

مدیرکل مشارکت های اجتماعی وزارت ورزش و جوانان با تاکید بر لزوم مدیریت مازاد انرژی جوانان از طریق ارائه مشاوره های تخصصی، خاطرنشان کرد: امام خمینی(ره) از بدو حضور پر رنگ خود در عرصه انقلاب اسلامی جوان گرایی را در صدر امور خود قرار دادند.

وی با تاکید بر اینکه در کشور مسائل مرتبط با جوانان متولی های متعددی دارد که این مهم بیانگر اهمیت جایگاه جوانان در جامعه است، تصریح کرد: در روز های اخیر شاهد برگزاری بیست و یکمین جلسه کمیسیون مشارکت و هویت در دولت یازدهم بوده ایم که مباحث خوبی در این جلسه مطرح شد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز