احسان نوش آبادی:

عملیات مرمت آسفالت در پایتخت آغاز شد

۱۳۹۵/۰۵/۲۰ - ۱۴:۴۱:۲۹
کد خبر: ۴۴۳۹۰۳
عملیات مرمت آسفالت در پایتخت آغاز شد
معاون اجرایی سازمان مهندسی و عمران شهر تهران، از آغاز مرمت آسفالت 29 بزرگراه پایتخت خبر داد.

به گزارش گروه خبر خبرگزاری برنا، احسان نوش آبادی، درباره آغاز  عملیات آسفالت در بزرگراه‌ها گفت: عملیات مرمت روکش آسفالت، در 29 معبر بزرگراهی و در قالب  10 پهنه اجرایی در دستور کار پیمانکاران سازمان مهندسی و عمران شهر تهران قرار گرفته و تلاش برای مرمت نقاط آسیب دیده این معابر آغاز شده است.

به گفته نوش‌آبادی، معابر بزرگراهی مورد مرمت در این طرح براساس میزان آسیب‌دیدگی و اهمیت ترافیکی انتخاب و اولویت‌بندی شده و با توجه به اجرای عملیات ترمیمی در فاصله ساعات 23 تا 5 بامداد، این معابر دچار انسداد ترافیکی نخواهند شد.

وی با اشاره به اقدامات مرمتی در بزرگراه‌های پایتخت براساس بروزرسانی اطلاعات حاصل از فعالیت سامانه مدیریت یکپارچه نگهداری معابر شهر تهران در سال گذشته افزود: انجام بازدیدهای میدانی و بازرسی‌های چشمی توسط مشاوران همکار پروژه، به شناسایی و ثبت دقیق‌تر نقاط نیازمند مرمت در سطح بزرگراه‌های پایتخت کمک کرده است.

معاون اجرایی سازمان مهندسی و عمران شهر تهران، زمان بندی تعیین شده برای اجرای اقدامات مرمتی در بزرگراه‌های تهران را تا پایان سال دانست و گفت: برآورد میزان آسفالت موردنیاز در این پروژه، حدود 500 هزار تن بوده و برای نخستین بار در طرح‌های مرمتی معابر پایتخت، کیفیت و دوام روکش آسفالت برای یک دوره 3 ساله از سوی پیمانکاران پروژه تضمین شده است.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز