در سفر یک روزه به قزوین؛

رییس سازمان محیط زیست با امام جمعه قزوین دیدار کرد

۱۳۹۵/۰۵/۲۱ - ۱۱:۱۸:۵۵
کد خبر: ۴۴۴۲۰۵
رییس سازمان محیط زیست با امام جمعه قزوین دیدار کرد
معصومه ابتکار که برای قرار گرفتن در جریان وضعیت محیط زیست قزوین به این استان سفر کرده بود، صبح امروز با امام جمعه و نماینده ولی فقیه دیدار کرد.

به گزارش خبرگزاری برنا از قزوین، معصومه ابتکار رییس سازمان محیط زیست کشور در سفر یکروزه خود به قزوین ضمن دیدار با حجت الاسلام عبدالکریم عابدینی امام جمعه قزوین و نماینده ولی فقیه گفت: با توجه به نقش کلیدی امام جمعه در شهر خواستار همکاری مدیران دستگاه های اجرایی در زمینه حفاظت از محیط زیست هستیم.

ابتکار اذعان کرد: رویکرد امام جمعه نسبت به محیط زیست مطلوب بوده و ضمن تشکر از زحمات حجت الاسلام عابدین،ی امیدواریم در آینده نیز با تاکیدات ایشان وضعیت زیست محیطی قزوین ایده آل باشد.

وی با اشاره به اینکه آسیب به محیط زیست با دستورات دینی ما هم مغایرت دارد، بیان کرد: افرادی مانند امام جمعه که مقبولیت خاصی در جامعه دارند می توانند با توصیه های خود حیات محیط زیست را تضمین کنند.

حجت الاسلام عابدینی هم در این دیدار ضمن خوشامد به معاون رییس جمهور گفت: نماینده ولی فقیه در استان در راستای فرامین دینی مبنی بر حراست از محیط زیست آمادگی هرگونه همکاری در این زمینه دارد.

وی با اشاره به نقش محیط زیست شاداب در شادی و طراوت انسان ها تصریح کرد: همانگونه که در قرآن کریم هم آمده محیط زیست از نعمت های خدادادی بشمار می رود که باید با همکاری یکدیگر در حفظ این موهبت الهی کوشا باشیم.

این مقام مسوول خاطرنشان کرد: هرگونه آسیب به محیط زیست از جانب ما نکوهیده بوده و همانند گذشته مردم را به نگهداری از آن سفارش می کنیم.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز