حجت قاسمی:

۳ مصدوم بر اثر انفجار و آتش سوزی یک واحد مسکونی

۱۳۹۵/۰۵/۲۱ - ۱۴:۳۳:۲۴
کد خبر: ۴۴۴۳۳۰
۳ مصدوم بر اثر انفجار و آتش سوزی یک واحد مسکونی
رئیس ایستگاه 62 آتش‌نشانی از انفجار گاز شهری در واحد مسکونی خبر داد و گفت: این انفجار موجب مصدومیت سه نفر از ساکنان شد.

به گزارش گروه خبر خبرگزاری برنا، حجت قاسمی، رئیس ایستگاه 62 درباره حادثه انفجار گاز شهری گفت: امروز در منطقه یافت آباد، میدان الغدیر، خیابان شهید وثوقی بنا به اظهار همسایگان صدای انفجار مهیبی از یکی از واحدهای مسکونی 60 متر مربعی در طبقه دوم یک مجتمع مسکونی 5 طبقه شنیده شده بود.

به گفته رئیس ایستگاه 62،  بنا به اظهار همسایگان صدای انفجار مهیبی از یکی از واحدهای مسکونی 60 متر مربعی در طبقه دوم یک مجتمع مسکونی 5 طبقه شنیده شده بود.

وی با اشاره به انفجار و آتش سوزی در قسمت اتاق خواب این واحد مسکونی رخ داده بود، گفت: شدت انفجار به حدی بود که سه نفر از ساکنان واحد مسکونی شامل یک مرد 48 ساله، یک بانوی 44 ساله و یک پسر بچه 4 ساله دچار سوختگی شده و یکی از دیواره‌های اتاق خواب کاملاً تخریب شده بود.

قاسمی ادامه داد: آتش نشانان پس از بررسی ساختمان به سرعت جریان برق و گاز ساختمان را قطع کردند و پس از خاموش کردن آتش سوزی و ایمن سازی کامل محل حادثه، مصدومین را با استفاده از تجهیزات ویژه از ساختمان خارج کرده و برای انتقال به مراکز درمانی تحویل امدادگران اورژانس دادند.

رئیس ایستگاه 62 خاطرنشان کرد: علت بروز این حادثه از سوی کارشناسان علت‌یابی آتش نشانی تهران در دست بررسی است و آتش نشانان پس از تحویل محل حادثه به مأموران نیروی انتظامی، مأموریت خود را به پایان رساندند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز