شهیندخت ملاوردی خبر داد؛

شرایط فرزندخواندگی تسهیل شد

۱۳۹۵/۰۵/۲۲ - ۰۹:۴۸:۱۷
کد خبر: ۴۴۴۴۵۰
شرایط فرزندخواندگی تسهیل شد
معاون امور زنان و خانواده رئیس جمهور، با اشاره به قانون جدید فرزندخواندگی در ایران، گفت: در این قانون شرایط فرزندخواندگی تسهیل شده است. به طور قطع مجلس هم برای بهبود شرایط در کنار موسساتی که امروز به عنوان بازوی اجرایی دولت قلمداد می‌شوند، است و بی‌تردید بدون مشارکت این موسسات دولت نمی‌تواند برنامه‌های خود را پیش برد.

به گزارش گروه خبر خبرگزاری برنا، شهیندخت مولاوردی، معاون امور زنان و خانواده رئیس جمهور در پی بازدید از موسسه خیریه مهر طه و در رابطه با مشکلات حمایت و نگهداری از دختران این موسسه، بیان کرد: باید مشکلات و خواسته‌های چنین موسساتی به مسئولین ذیربط و به ویژه معاونت امور زنان و خانواده رئیس جمهور منعکس شود تا اگر در جایی نیاز به اصلاح است با تعامل سایر سازمان‌های مرتبط این اقدام انجام شود.

او در ادامه گفت: برای حل مشکلات و ضعف‌ها باید از تمام ظرفیت‌ها استفاده کرد. باید در تعاملی دو طرفه میان همه دستگاه‌های مرتبط، در جهت حمایت از دختران بی‌سرپرست و بدسرپرست اقدامات لازم انجام شود.

ملاوردی افزود: بدون شک موسساتی مانند مهر طه به دلیل قرار گرفتن در مسیر اجرا در ریز مسائل و مشکلاتی قرار می‌گیرند که شاید ما در معاونت از آن مطلع نباشیم، لذا با انعکاس چنین مواردی می‌توانند زمینه اصلاح و بهبود را فراهم کنند.

او با اشاره به قانون جدید فرزندخواندگی در ایران، تصریح کرد: در این قانون شرایط فرزندخواندگی تسهیل شده است. به طور قطع مجلس هم برای بهبود شرایط در کنار موسساتی که امروز به عنوان بازوی اجرایی دولت قلمداد می‌شوند، است و بی‌تردید بدون مشارکت این موسسات دولت نمی‌تواند برنامه‌های خود را پیش برد.

معاون امور زنان و خانواده رئیس جمهور در پایان به کار داوطلبانه در موسساتی مانند مهر طه اشاره کرد و افزود: باید قدر این کارکردن‌های عاشقانه و داوطلبانه را بدانیم.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز