سرهنگ محمدحسین حمیدی به برنا خبر داد:

نصب دوربین‌های هوشمند در محورهای مواصلاتی

۱۳۹۵/۰۵/۲۵ - ۱۲:۲۵:۴۴
کد خبر: ۴۴۶۰۴۷
نصب دوربین‌های هوشمند در محورهای مواصلاتی
رئیس پلیس راه راهور نیروی انتظامی گفت: به منظور ایمن‌سازی جاده با نصب دوربین‌های هوشمند در محورهای مواصلاتی، با کنترل دقیق مسیرها با رانندگان متخلف برخورد و اعمال قانون می‌شود.

سرهنگ محمدحسین حمیدی در گفت‌وگو با خبرنگار انتظامی خبرگزاری برنا، درباره نصب دوربین‌ها تا پایان سال95 خبر داد و گفت: بخش عمده‌ای از این دوربین‌ها برای ثبت تخلفات نصب می شود؛ تاکنون 70 دوربین در اکثر محورهای مواصلاتی نصب شده است.

حمیدی ادامه داد: تاکنون تعداد زیادی دوربین در محورهای آذربایجان شرقی، آذربایجان غربی، گیلان، زنجان، تهران - اصفهان، تهران - مشهد، اصفهان به سمت شیراز ، همدان، جاده فیروزکوه و هراز نصب شده است و طی چند روز آینده در سایر محورها نصب خواهد شد.

وی افزود: این دوربین‌ها همه تخلفات را در طول شبانه روز را ثبت می‌کند.

سرهنگ حمیدی خاطر نشان کرد:  تخلف سرعت لحظه‌ای و سرعت متوسط، جزو تخلفات به شمار می‌آید.

رئیس پلیس راه راهور ناجا اظهار کرد: تمام دوربین‌های نصب شده در محورهای مواصلاتی کشور، همه تخلفات اعم از نبستن کمربند ایمنی، معاینه فنی، تخلفات حادثه صحبت کردن با تلفن همراه و خوردن و آشامیدن را ثبت می کنند.

وی ادامه داد: تمام تخلفاتی که از طریق دوربین ثبت شود بعد از تایید در سیستم از طریق پیامک به شخص اعلام می شود؛ و  پیامک‌های تخلف در همان روز ارسال می‌ شود.

به گفته رئیس پلیس راه راهور ناجا، این دوربین‌ها برای ثبت سرعت متوسط در محورها نصب شده و اگر راننده، سرعت  مجاز را رعایت نکند و فاصله طولی با خوروی جلویی را رعایت نکند، برای جلوگیری از تصادفات زنجیره‌ای، برای راننده تخلف ثبت می‌شود.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز