سردار حمید صدرالسادات خبر داد:

جزییات طرح مشمولان غایب برای سربازان فراری اعلام شد

۱۳۹۵/۰۵/۲۷ - ۱۱:۱۵:۵۹
کد خبر: ۴۴۶۹۸۴
جزییات طرح مشمولان غایب برای سربازان فراری اعلام شد
رئیس سازمان نظام وظیفه ناجا گفت: طرح پرداخت جریمه برای مشمولان غایبی است که مدت غیبت آنها به بیش از هشت سال رسیده است که با توجه به مدرک تحصیلی با پرداخت جریمه می‌توانند کارت پایان خدمت دریافت کنند.

به گزارش گروه خبر خبرگزاری برنا، سردار حمید صدرالسادات، درباره وضعیت سربازان فراری گفت:  سربازان فراری می‌توانند از طرح مشمولان غایب با پرداخت جریمه برای دریافت کارت پایان خدمت اقدام کنند.

سردار صدرالسادات با اشاره به افرادی که از خدمت سربازی فرار می‌کردند به سیستم قضایی معرفی می‌شدند، گفت: افرادی که مدتی به سربازی می‌رفتند ولی پس از مدتی از خدمت سربازی فرار می‌کردند باید به سیستم قضایی معرفی و پرونده قضایی برایشان تشکیل و تعیین تکلیف شود.
 
وی ادامه داد: سال گذشته با اجازه‌ای که از فرمانده معظم کل قوا گرفته شد، سربازان فراری می‌توانند اگر مشمول طرح سربازان غایب می‌شوند در این طرح شرکت کنند بدون اینکه به مراجع قضایی معرفی شوند.
 
رئیس سازمان نظام وظیفه ناجا خاطر نشان کرد: افرادی که به خدمت سربازی رفته‌اند و پس از مدتی فرار کرده‌اند و بیش از 8 سال غیبت دارند می‌توانند با پرداخت جریمه برای دریافت کارت پایان خدمت خود اقدام کنند.
 
طرح پرداخت جریمه برای مشمولان غایبی است که مدت غیبت آنها به بیش از هشت سال رسیده است که با توجه به مدرک تحصیلی با پرداخت جریمه می‌توانند کارت پایان خدمت دریافت کنند.
نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز