مصطفی پریدار خبر داد:

نقش کلیدی امور پشتیبانی در اجرای برنامه‌های تحول سلامت

۱۳۹۵/۰۶/۰۳ - ۱۴:۳۱:۱۷
کد خبر: ۴۵۰۲۶۳
قائم مقام معاون توسعه مدیریت و منابع و مدیر کل امور پشتیبانی و رفاهی گفت: از آنجا که سال ۹۵ سال پایانی فعالیت ها و اقدامات دولت یازدهم است بنابر این باید یکسری از پروژه های نیمه تمام را به نتیجه برسانیم و به عبارتی یک لکه گیری یا رفع مشکلات موجود در پروژه های نیمه تمام داشته باشیم.

به گزارش گروه خبر خبرگزاری برنا، مصطفی پریدار، در حاشیه سیزدهمین همایش مدیران امور پشتیبانی و خدمات رفاهی دانشگاه‌های علوم پزشکی کشور و هدف از برگزاری این همایش را ایجاد تعامل بین همکاران در حوزه سلامت بیان کرد و گفت: ایجاد یک بروز رسانی برای همکاران در حوزه‌های کاری مختلف از دیگر اهداف این همایش است.

پریدار نقش امور پشتیبانی در دانشگاه‌های علوم پزشکی را در اجرای برنامه‌های تحول سلامت بسیار پررنگ بیان کرد و گفت: نقش پشتیبانی در برنامه تحول سلامت به نوعی کلیدی است و در هر بسته از این طرح حضور امور پشتیبانی کاملا مشخص است.

قائم مقام معاون توسعه مدیریت و منابع و مدیر کل امور پشتیبانی و رفاهی ادامه داد: بسیاری از بخش نامه‌ها، فعالیت‌ها و فرآیندها زمانی که شروع می‌شود، برای اجرایی شدن و نهادینه شدن در دانشگاه‌های علوم پزشکی نیاز به همکاری و همدلی دارد و اگر همکاران شائبه و یا مشکلی در بعضی از بخش‌ها دارند می‌توانند مطرح کنند تا بررسی و حل شود.

به گفته قائم مقام معاون توسعه مدیریت و منابع وزارت بهداشت یکی از برکات این همایش تسریع و هماهنگی بیشتر میان واحدهای مختلف به منظور پیشبرد اهداف برنامه تحول سلامت است.

وی ادامه داد: محور بعدی، مباحث آموزشی و مدیریت دانش و کاربری آن در حوزه‌های پشتیبانی و رفع چالش‌های آن است.

پریدار بازنگری نهایی تشکیلات و ساختار پشتیبانی در ستاد وزارت بهداشت و دانشگاه‌های علوم پزشکی را از محورهای اصلی سیزدهمین همایش مدیران امور پشتیبانی و خدمات رفاهی دانشگاه‌های علوم پزشکی کشور بیان کرد و افزود: پس از بازنگری و تایید وزیر بهداشت این محور نیز به دانشگاه‌های علوم پزشکی ابلاغ می‌شود.

 پریدار در پایان با تاکید بر ارزیابی عملکرد سال گذشته امور پشتیبانی و رفع چالش‌های پیشرو در این همایش، خاطر نشان کرد: از آنجا که سال 95 سال پایانی فعالیت‌ها و اقدامات دولت یازدهم است بنابر این باید یکسری از پروژه‌های نیمه تمام را به نتیجه برسانیم و به عبارتی یک لکه گیری یا رفع مشکلات موجود در پروژه‌های نیمه تمام داشته باشیم.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز