عباس آخوندی خبر داد:

افزایش ۸۰ درصدی ظرفیت راه‌آهن تا پایان سال

۱۳۹۵/۰۶/۰۴ - ۰۹:۳۴:۵۶
کد خبر: ۴۵۰۵۱۷
افزایش ۸۰ درصدی ظرفیت راه‌آهن تا پایان سال
وزیر راه و شهرسازی درباره خطوط راه آهن گفت: تا پایان امسال 820 کیلومتر به بهره برداری خواهد رسید و ظرفیت راه آهن 80 درصد افزایش می‌یابد.

به گزارش گروه خبر خبرگزاری برنا، عباس آخوندی درباره خرید بوئینگ گفت: مذاکرات به خوبی پیش می‌رود به گونه ای که امیدواریم قبل از پایان سال 2016 هواپیماها وارد کشور شود.

وزیر راه و شهرسازی درباره خطوط راه آهن هم گفت: تا پایان امسال 820 کیلومتر به بهره برداری خواهد رسید و ظرفیت راه آهن 80 درصد افزایش می‌یابد.

وزیر راه و شهرسازی تصریح کرد: قرارداد خرید با ایرباس در مراحل نهائی است بعد از شهریورماه، نمایندگان آنها به ایران می‌آیند و قرارداد نهایی می‌شود.

آخوندی به نوسازی ناوگان ریلی اشاره کرد و افزود: پارسال 150 واگن بالای 55 سال را از خط خارج کرده‌ایم و امسال هم 350 واگن که عمری بالای 45 سال دارند کنار می‌گذاریم.

وزیر راه و شهرسازی درباره قطار سریع السیر در مسیر تهران، فرودگاه امام خمینی و اصفهان خاطر نشان کرد: مدت اجرای این طرح 4 سال است که با اجرای آن مدت سفر به دوساعت کاهش می‌‍یابد.

آخوندی اشاره‌ای هم به مسکن مهر کرد و افزود: تاکنون 710 هزار واحد از تعداد یک میلیون واحدی که در تعهد وزارت راه و شهر سازی بوده تحویلداده شده و 230 هزار واحد دیگر در مرحله پایان است.

وزیر راه و شهرسازی درباره اقساط وام مسکن یکم گفت: در صورت موافقت نظام بانکی مدت بازپرداخت وام را از 12 سال به 15 سال افزایش می‌دهیم.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز