خانه ای در سمنان نیمه شب منفجر شد

۱۳۹۵/۰۶/۰۸ - ۰۸:۳۱:۲۲
کد خبر: ۴۵۲۲۹۹
خانه ای در سمنان  نیمه شب منفجر شد
انفجار یک باب منزل مسکونی بامداد دیروز در محله زاوغان سمنان رخ داد .

به گزارش خبرگزاری برنا از سمنان، مدیر عامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری سمنان گفت: انفجار یک باب منزل مسکونی بامداد دیروز با حضور به موقع تیم اعزامی ایستگاه های 1و4 آتش نشانی سمنان مهار شد.

آتش پاد سوم سعید اسمعیل پور از اعزام 2 دستگاه خودرو به همراه 7 آتش نشان  از دو ایستگاه 1و4 به طور همزمان برای امدادرسانی این حادثه خبر داد و تصریح کرد : حادثه خیابان امام حسین (ع) (زاوقان) ساعت 2:19 نیمه شب به سامانه 125 اعلام و گروه در کمترین زمان ممکن با حضور در محل و انجام اقدامات اولیه نظیر بررسی شرایط انفجار عملیات را آغاز کردند.

وی اظهار داشت: تیم اعزامی بلافاصله پس از رسیدن مشاهده کردند که یک واحد مسکونی به علت نامعلومی دچار انفجار شده که این عمل  باعـث تخریب دیوارها و شکسته شدن شیشه ها  و آتش سوزی شده است که نیروها بلافاصله با قطع برق و گاز و با استفاده از  رشته شلنگ های آبرسانی حریق بوجود آمده ناشی از انفجار را مهار و بعد از ایمن سازی کامل محل به عملیات خود پایان دادند.

اسمعیل پور از مصدومیت شدید مردی 45 ساله در این حادثه خبر داد که بلافاصله به وسیله عوامل اورژانس حاضر در محل به مراکز درمانی انتقال یافت.

اسمعیل پور در آخر تاکید کرد : علت اصلی بروز این حادثه  احتیاج به کارشناسی دارد.

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز