مدیرکل دفتر ازدواج و تعالی خانواده وزارت ورزش؛

طلاق در هفته ازدواج ممنوع

۱۳۹۵/۰۶/۱۴ - ۱۲:۴۲:۴۰
کد خبر: ۴۵۴۵۵۳
طلاق در هفته ازدواج ممنوع
مدیرکل دفتر ازدواج و تعالی خانواده وزارت ورزش گفت: با هماهنگی های انجام شده دادگستری ها در هفته ازدواج حکم طلاق صادر نمی کنند.

به گزارش خبرگزاری برنا ، ناصر صبحی در چهارمین جلسه ستاد ساماندهی امور جوانان استان البرز که صبح شنبه در سالن جلسات استانداری البرز برگزار شد، گفت برای هفته ی ازدواج برنامه های متنوعی در نظر داریم .

وی بیان کرد: برای ۷۵۰ هزار زوج آموزش های قبل از ازدواج صورت گرفته و بنا داریم این آموزش بین زوج ها در سال های اول زندگی نیزافزایش یابد .

مدیرکل دفتر ازدواج و تعالی خانواده وزارت ورزش و جوانان تصریح کرد: این طرح به صورت پایلوت در برخی از استان های کشوردر حال اجرا است که درصدد توسعه آن در کشور هستیم.

وی با تاکید بر لزوم گسترش کمی و کیفی مراکز تخصصی مشاوره ازدواج و تعالی خانواده در کشور،گفت: شانزده استان کشور از این امکان بی بهره هستند.

صبحی ادامه داد: استان البرز به اندازه کافی از مراکزتخصصی مشاوره ازدواج، برای مراکز هر استان باید دو مرکز تخصصی مشاوره پیش از ازدواج در نظر گرفته شود.

وی با بیان اینکه غیر از شهرستان کرج سایر شهرستان های استان البرز از این مراکز بی بهره هستند، گفت: اغلب خدمات  این مراکز توسط افراد غیر متخصص انجام می شود به همین علت بر اساس قوانین موظف هستیم از افراد متخصص و کاردان استفاده کنیم.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز