فهیمه فیروزفر خبر داد:

نمایشگاه زنان سرپرست خانوار به نهمین دوره رسید/ ۲۷۰۰ زن سرپرست خانواده در نمایشگاه

۱۳۹۵/۰۶/۲۱ - ۱۴:۵۳:۴۶
کد خبر: ۴۵۵۹۰۲
نمایشگاه زنان سرپرست خانوار به نهمین دوره رسید/ ۲۷۰۰ زن سرپرست خانواده در نمایشگاه
مدیر ستاد توانمندسازی زنان سرپرست خانوار گفت: تولیدات 2700 زن سرپرست خانوار در کنار محصولات 80 برند شناخته شده در نهمین نمایشگاه زنان و تولید ملی عرضه شده است.

به گزارش خبرنگار  زنان خبرگزاری برنا، فهیمه فیروزفر، مدیر ستاد توانمندسازی زنان سرپرست خانوار گفت: این نمایشگاه به برکت و یاری زنان سرپرست خانوار برگزار شده است و امسال جمعیتی بالغ بر 2700 نفر از زنان سرپرست خانوار این نمایشگاه را پشتیبانی می‌کنند.

وی با اشاره به اینکه در این دوره 13 برند به نمایشگاه اضافه شده‌ و در مجموع حدود 80 برند در این دوره حضور دارند، تصریح کرد: همدلی که بین تولیدکنندگان، کوثرها و زنان سرپرست خانواری که کارآفرین شده‌اند و خودشان کوثر را در اختیار گرفته‌اند، باعث شکل‌گیری گروه بسیار خوبی شده است.

فیروزفر با تاکید به این مطلب که ما امیدواریم هرچه زودتر شاهد برپایی چنین نمایشگاه‌هایی و اجرای چنین برنامه‌هایی  در سراسر کشور باشیم، گفت: طی بازدیدی که از چندین استان داشته‌ایم، شهرهای دیگر هم ظرفیت این را دارند که دست به دست هم دهند و بتوانیم صادرات خوبی از تولیدات داخلی داشته باشیم.

وی خاطر نشان کرد: چندین کشور اروپایی از فعالیت‌های ستاد بازدید کرده‌اند و امیدواریم که بتوانیم در نمایشگاه‌های خارج از کشور تولیدات ایران را نشان دهیم و مردم عزیزمان باور کنند که کیفیت تولیدات کشورشان اگر بیشتر از تولیدات کشورهای پیشرفته نباشد، کمتر نیست.

فیروز فر  ادامه داد: ما با اتصال مراکز مهارت‌آموزی کوثر به برندها و تولیدکنندگان برتر کشور باعث اشتغال پایدار این عزیزان شدیم و خیلی از سرپرستان خانوار ما در تولیدی‌های برتر مشغول به کار هستند و از مراکز کارآموزی کوثر منفک شده‌اند.

وی درباره‌ی فضای شکل گیری این نمایشگاه گفت: فرزندان پسر، زنان سرپرست خانوار کار غرفه سازی و کابینت سازی نمایشگاه را انجام دادند، تعدادی از بچه‌ها هم کار برق این نمایشگاه را انجام دادند، در واقع هم روحیه مادران این بچه‌ها خوب است و هم  روحیه اعضای خانواده‌هایشان و همین باعث شده تا ما شاهد فضای خیلی خوبی در نمایشگاه داشته باشیم.

به گفته فیروزفر، برگزار کننده‌ی این نمایشگاه ستاد توانمندسای زنان تهران است که از دوره‌ی اول نمایشگاه بحث توانمندسازی زنان را از طریق برپایی دوره‌های آموزشی برای زنان سرپرست خانواده و دختران بدسرپرست آغاز کرده و پس از کسب مهارت‌های لازم در مراکز مهارت آموزی کوثر زنان و دختران هنرآموز را به برندهای مختلف برای اشتغال یا عرضه‌ی کالا معرفی می‌کند.

مدیر ستاد توانمندسازی زنان سرپرست خانوار تصریح کرد: مردم کشورمان هم به عنوان مخاطبان نمایشگاه از این رویداد و محصولاتی که در آن اراِئه شده لذت ببرند و نهمین نمایشگاه زنان و تولید ملی تا 26  شهریور از ساعت 10 الی 24 در بوستان گفتگو پذیرای بازدیدکنندگان است.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز