حمیدرضا ادراکی خبر داد:

اجرای طرح رایگان سلامت مردان شاغل

۱۳۹۵/۰۶/۲۳ - ۰۹:۵۸:۳۹
کد خبر: ۴۵۶۳۶۶
اجرای طرح رایگان سلامت مردان شاغل
مجری طرح سلامت از آغاز اجرای طرح رایگان سلامت برای تمام مردان شاغل در سازمان‌ها و نهادها خبر داد.

به گزارش گروه خبر خبرگزاری برنا، حمیدرضا ادراکی درباره اجرای طرح رایگان سلامت برای تمام مردان شاغل در سازمان‌ها و نهادها گفت: با ارائه دفترچه خدمات درمانی تست قند و چربی، اسید اوریک و... برای مردان شاغل انجام خواهد شد.  در این طرح انجام سونوگرافی مثانه برای تشخیص پروستات است.

به گفته ادراکی تمام مردان شاغل در سازمان‌ها و نهادها به طور رایگان می‌توانند از خدمات انجام آزمایش‌های روتین و تخصصی، سونوگرافی و سنجش استخوانی بهره‌مند شوند.

وی همچنین از انجام آزمایش‌های لازم برای تشخیص پوکی استخوان در این طرح خبر داد و گفت: در کشور ما اکثر افراد دارای کمبود ویتامین دی و کلسیم هستند و پوکی استخوان به عنوان بیماری خاموش سال در نظر گرفته می‌شود و برای افراد اگر در شروع پوکی استخوان هستند یک نوع درمان و اگر پوکی شدید دارند دو نوع درمان انجام می‌شود.

ادراکی تصریح کرد: بیماری‌های کلیوی و پروستات بیماری‌های نهفته‌ای هستند، اما در این طرح بیماری پروستات از سن 40 سالگی قابل تشخیص است.

مجری طرح سلامت خاطر نشان کرد: حدود 35 متخصص و فوق تخصص چه در گروه تخصصی تصویر برداری پاراکلینیکال و چه در زمینه کلینیکال مشغول هستند و در مورد روند درمان بیماری‌های تشخیصی به بیمار اطلاع رسانی می‌کنند و بیمار تحت درمان قرار می‌گیرد.

نظر شما
نظرات
ماریا
|
-
|
۰۹:۵۸ - ۱۳۹۵/۰۶/۲۳
0
0
باسلام.یعنی کسانی که شاغل هستند ولی دفترچه درمانی تامین اجتماعی دارند نمیتوانند شرکت کنند؟
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز