احد وظیفه در گفت‌وگو با برنا:

سواحل دریای خزر بارانی می‌شود

۱۳۹۵/۰۶/۲۴ - ۱۸:۱۰:۳۱
کد خبر: ۴۵۷۱۳۹
سواحل دریای خزر بارانی می‌شود
مدیر کل پیش‌بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی، از ورود یک سامانه بارشی جدید از شمال غرب کشور خبر داد و گفت: روز جمعه با ورود سامانه بارشی از شمال غرب کشور برای شمال‌غرب و سواحل جنوبی دریای خزر ابرناکی، رگبار و رعد وبرق و گاهی وزش باد شدید موقتی پیش‌بینی می‌شود.

به گزارش خبرنگار محیط زیست خبرگزاری برنا، احد وظیفه از ورود یک سامانه بارشی جدید از شمال غرب کشور خبر داد و گفت: طی سه روز آینده در ساعات بعدازظهر و اوایل شب در برخی مناطق جنوب شرق کشور مانند استان‌های هرمزگان، کرمان و نیمه جنوبی سیستان و بلوچستان شاهد ابرناکی، رگبار باران، رعدوبرق و وزش باد شدید موقتی خواهیم بود. از اواخر شب روز پنجشنبه و طی روز جمعه با ورود سامانه بارشی از شمال غرب کشور برای شمال‌غرب و سواحل جنوبی دریای خزر ابرناکی، رگبار و رعد وبرق و گاهی وزش باد شدید موقتی پیش‌بینی می‌شود.

به گفته وی، براساس تحلیل داده‌ها و نقشه‌های پیشیابی هواشناسی، با آغاز بارندگی‌ها از روز جمعه، برای نوار شمالی کشور کاهش نسبی دما بین 4 تا 7 درجه دور از انتظار نیست.

 وظیفه درباره پیش بینی وضعیت جوی استان تهران طی دو روز آینده گفت: برای روز پنجشنبه استان تهران با بیشینه دمای 34 و کمینه 23، آسمانی صاف تا کمی ابری، همراه با وزش باد پیش بینی می‌شود.

مدیر کل پیش بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی خاطر نشان کرد: در روز جمعه، آسمانی صاف تا کمی ابری، گاهی  همراه با وزش باد شدید واحتمال باد و گرد وخاک برای این استان دور از انتظار نیست. بیشینه و کمیته دمای هوا در این روز به ترتیب 34 و 23 درجه سانتی‌گراد پیش بینی می‌شود.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز