نجات سرنشینان اتوبوس غرق شده در خلیج فارس

۱۳۹۵/۰۶/۲۹ - ۰۹:۱۳:۰۶
کد خبر: ۴۵۸۸۹۳
نجات سرنشینان اتوبوس غرق شده در خلیج فارس
مدیر امور بنادر سازمان منطقه آزاد قشم گفت: یک دستگاه اتوبوس ساعت 56/7 صبح امروز به هنگام آماده شدن برای ورود به شناور لندینگ کرافت (شناورهای ویژه حمل خودرو) در آب های خلیج فارس محدوده بندر پهل سقوط کرد و خوشبختانه این حادثه هیچ گونه تلفات جانی نداشته است.

به گزارش خبر گزاری برنا در هرمزگان، پژمان بهرامی با بیان این مطلب گفت: این اتوبوس با 14 سرنشین از شیراز راهی جزیره قشم بود و به هنگام سقوط در دریا کلا 8 سرنشین داخل اتوبوس بود که با تلاش نیروهای مستقر در بندر پهل همه آنان از طریق سقف اتوبوس به بیرون منتقل شدند و حال همه سرنشینان اتوبوس شرکت میهن نور شیراز خوب است.

وی ادامه داد: هم اکنون نیز تلاش برای بیرون آوردن اتوبوس از داخل دریا با توجه به شرایط جزر دریا با مشارکت نیروهای امدادی، پتروساحل، دریابانی و امور بنادر سازمان منطقه آزاد قشم ادامه دارد.

مدیر امور بنادر سازمان منطقه آزاد قشم اعلام کرد: اتوبوس به هنگام آماده شدن برای ورود به شناور لندینگ کرافت به دلیل خالی کردن ترمز از قسمت عقب به داخل دریا سقوط کرد.

بنا به این گزارش، سفر به جزیره قشم از سه مسیر هوایی، دریایی و زمینی امکانپذیر است که در بخش زمینی مسافران با وسایل نقلیه شخصی یا عمومی از طریق اسکله پهل بندرعباس و از طریق شناورهای ویژه حمل خودرو (لندینگ کرافت ها) پس از طی مسیر دو کیلومتری از روی آب های خلیج فارس وارد اسکله لافت در جزیره قشم می شوند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز