احد وظیفه به برنا خبر داد:

هوای پایتخت خنک‌تر می‌شود

۱۳۹۵/۰۷/۱۳ - ۱۸:۲۱:۲۶
کد خبر: ۴۶۵۵۹۰
هوای پایتخت خنک‌تر می‌شود
مدیر پیش بینی و هشدار سازمان هواشناسی گفت: آسمان پایتخت صاف است و هوا به طور نسبی خنک‌تر می‌شود.

احد وظیفه در گفت‌وگو با خبرنگار محیط زیست «خبرگزاری برنا» با اشاره به وضعیت جوی هوای پایتخت طی سه روز آینده گفت: در سه روز آینده کل کشور از جوی آرام برخوردار است گرد و خاکی که چند روز پیش شاهد آن بوده‌ایم در حال برطرف شدن است و وزش باد آن چنانی پیش بینی نشده است.

او افزود: دما در کل کشور در حال افزایش است سامانه‌ای طی چند روز اخیر از کشور گذشت و باعث افت نسبی دما در بیشتر نقاط کشور به ویژه در سواحل شمال و شمال غرب ایجاد کرد و نقاط شمال غربی و تهران را تحت تاثیر قرار داد و باعث افزایش دمای 5 درجه‌ای تهران شد این تغییرات چند درجه‌ای دما تا آخر هفته ادامه خواهد داشت.

وظیفه تصریح کرد: همچنین سامانه بارشی به سمت شرق کشور در حال حرکت است که در روزهای سه شنبه و چهارشنبه در برخی نقاط شمال شرق بارش پراکنده گاهی رعد و برق و وزش باد پیش‌بینی می‌شود.

مدیر پیش بینی و هشدار سازمان هواشناسی با اشاره به وضعیت جوی پایتخت تصریح کرد: وزش ملایم باد در روز سه شنبه پیش‌بینی می‌شود، همچنین در روز سه شنبه و چهارشنبه تا حدودی با افزایش آلاینده‌ها روبرو خواهیم شد. همچنین آسمان پایتخت صاف است و هوا به طور نسبی خنک‌تر می‌شود.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز