رئیس مرکز اجرائیات پلیس راهور ناجا خبرداد:

پایان آذرماه، آخرین مهلت بخشودگی ۲برابری جرایم رانندگی

۱۳۹۵/۰۷/۲۳ - ۱۳:۴۲:۱۸
کد خبر: ۴۶۸۷۵۴
پایان آذرماه، آخرین مهلت بخشودگی ۲برابری جرایم رانندگی
رئیس مرکز اجرائیات پلیس راهور ناجا گفت: بر اساس تبصره 20 قانون بودجه سال 95، در صورت پرداخت جرایم سال 94، تا پایان آذر ماه سال جاری، 2 برابری دیر کرد آن ها بخشیده می‌شود و صاحبان خودرو به جای پرداخت جریمه 2 برابری، اصل مبلغ را می‌پردازند.

به گزارش گروه خبر خبرگزاری برنا، «احمد کرمی» رئیس مرکز اجرائیات پلیس راهور ناجا گفت: بر اساس تبصره 20 قانون بودجه  سال 95، در صورت پرداخت جرایم سال 94، تا پایان آذر ماه سال جاری، 2 برابری دیر کرد آن ها بخشیده می‌شود و صاحبان خودرو به جای پرداخت جریمه 2 برابری، اصل مبلغ را می‌پردازند.

احمد کرمی با تاکید بر این موضوع که این مهلت به هیچ وجه قابل تمدید نیست گفت: در صورتی که صاحبان خودرو در مهلت مقرر نسبت به پرداخت جرایم نقدی خود اقدام نکنند، به طور سیستمی جریمه ها 2 برابر شده و مجددا اعمال می‌شود.

او با اشاره به این موضوع که به کار گیری تجهیزات جدید پلیس راهور در خصوص شناسایی رانندگان متخلف در کنار سامانه‌های الکترونیکی انجام می‌شود گفت: بر این اساس خودرو هایی که بیش از یک میلیون تومان جریمه نقدی دارند توسط پلیس در معابر برون شهری و درون شهری توقیف و تا زمان پرداخت جریمه در پارکینگ متوقف می‌شوند.

رئیس مرکز اجرائیات راهور ناجا گفت: همچنین تیم‌های عملیات پلیس راهور ناجا در این خصوص تجهیز شده اند که با رانندگان متخلف برخورد کنند.

او با تصریح این موضوع که رانندگان دارای جریمه بیش تر از یک میلیون باید از مهلت باقی مانده استفاده کرده تا از این تسهیلات بهره مند شوند گفت: رانندگان برای استفاده از این تسهیلات نیازی به مراجعه به راهنمایی و رانندگی ندارند، این تسهیلات به طور متمرکز در سامانه اجرائیات پلیس راهور انجام می‌شود.

رئیس مرکز اجرائیات راهور ناجا توضیح داد: صاحبان خودرو می‌توانند با ارسال VIN وسیله نقلیه به سامانه پیامکی 1101202020 شناسه قبض و مبلغ جریمه خود را دریافت کنند و مانند سایر قبض‌ها از طریق دستگاه‌های خودپرداز یا اینترنت بانک خود پرداخت کنند.

او اضافه کرد: همچنین مالکان وسایل نقلیه می‌توانند از طریق شماره 120 از مبلغ جریمه  خود مطلع شوند یا با مراجعه به مرکز پلیس+10، یا سایت اینترنتی پلیس راهور نسبت به دریافت صورت وضعیت تخلف های رانندگی خود و پرداخت آن اقدام نمایند.

رئیس مرکز اجرائیات راهور با اشاره به پرداخت موردی قبض‌ها‌ی جرایم رانندگی گفت: رانندگان می‌توانند به صورت یک‌جا یا موردی نسبت به پرداخت قبض ها اقدام کنند و همچنین پس از دریافت صورت وضعیت تخلفات خود در صورتی که به جرایم ثبت شده اعتراض دارند از طریق پلیس +10، یا هیئت های رسیدگی به تخلفات رانندگی  به ارائه مستندات خود اعتراض کنند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز