هشدار؛

سامسونگ گلکسی نت هفت، غیرقابل استفاده اعلام شد

۱۳۹۵/۰۷/۲۳ - ۱۴:۰۱:۲۷
کد خبر: ۴۶۸۷۶۰
سامسونگ گلکسی نت هفت، غیرقابل استفاده اعلام شد
مسوولین شرکت کره ای سامسونگ، به دنبال انفجار باطری تلفن های Galaxy Note 7، تولید و فروش جهانی آن را به کل متوقف کرده و به صاحبان این تلفن ها قویا توصیه کردند که دستگاه را خاموش کرده و از آن استفاده نکنند.

به گزارش خبرنگار علمی- فناوری خبرگزاری برنا، سامسونگ علی رغم جمع آوری و بازخوانی تلفن های معیوب، در جلب اعتماد مشترکین و مشتریان موفق نبود. پس از وقوع چند حادثه، سامسونگ دستور جمع آوری تلفن ها را صادر کرد و از صاحبان آنها خواست که با تحویل تلفن های معیوب به فروشگاه ها، تلفن های جدید را دریافت کنند. در حالی که تلفن های جدید ایمن و بی خطر توصیف شده بودند، وقوع چند حادثه انفجار دیگر باعث شد که سامسونگ تولید و فروش Galaxy Note 7 را متوقف کند.

مقامات آمریکایی و کره جنوبی اعلام کرده اند که تحقیقات خود را برای یافتن علت منفجر شدن باطری های تلفن های جدید، آغاز خواهند کرد.

مسوولین سامسونگ اعلام کرده اند که مبلغ پرداخت شده بابت این تلفن ها را به خریداران عودت خواهند داد یا این تلفن ها را با یک مدل دیگر از تلفن های سامسونگ تعویض کرده و مابه التفاوت قیمت دو تلفن را به خریدار پرداخت خواهند کرد. لازم به ذکر است که سامسونگ آمریکا برای مشتریانی که تلفن ها را بصورت آن-لاین خریداری کرده بودند، جعبه های ضد حریق مخصوص که هزینه پستی آنها از قبل پرداخت شده را می فرستد تا مردم بتوانند تلفن های معیوب را پس بفرستند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز