محمد فاضل خبر داد:

توزیع ۳۴۰ هزار جلد کتاب در حوزه پدافند غیر عامل در مدارس

۱۳۹۵/۰۸/۰۸ - ۱۲:۱۴:۲۰
کد خبر: ۴۷۵۴۹۹
توزیع ۳۴۰ هزار جلد کتاب در حوزه پدافند غیر عامل در مدارس
مدیرکل دفتر وزارتی آموزش و پرورش با تأکید بر نقش مهم این وزارتخانه در فرهنگ‌سازی پدافند غیرعامل در کشور، از توزیع 340 هزار کتاب در حوزه پدافند غیرعامل بین دانش‌آموزان دوره اول و دوم متوسطه خبر داد.

به گزارش گروه خبر «خبرگزاری برنا»، «محمد فاضل» در مراسم رونمایی از «سند راهبردی و کتاب‌های پدافند غیرعامل» که در مدرسه شهید محمد نورعلی برگزار شد، گفت: آموزش و پرورش به عنوان یکی از مهمترین و اثرگذارترین نهادها در ایجاد توسعه نقش‌آفرین است. این نقش بی‌بدیل مورد عنایت سایر دستگاه‌های اجرایی قرار گرفته است.

مدیر کل دفتر وزارتی وزارت آموزش و پرورش خاطر نشان کرد: اگر بخواهیم فرهنگی را ترویج دهیم و آموزشی را فراگیر کنیم، به نهاد آموزشی روی می‌آوریم.

«فاضل» ادامه داد: پدافند غیرعامل مهمترین فرهنگی است که در جوامع مختلف برای مقاومت‌افزایی و مصون‌سازی مورد توجه آموزش و پرورش قرار گرفته است. آموزش و پرورش می‌تواند در موضوع پدافند غیرعامل، شرایط و فرصت‌های لازم را فراهم کند و این مسئله مهمی است که در برنامه‌های آموزش و پرورش قرار گرفته است.

مدیرکل دفتر وزارتی وزارت آموزش و پرورش با اشاره به شعار «پدافند غیرعامل» گفت: «توسعه و ترویج فرهنگ پدافند غیرعامل» شعاری است که مورد توجه قرار گرفته است.

فاضل با بیان اینکه هزاران جلد کتاب و نرم‌افزار با موضوع «پدافند غیرعامل» در اختیار دانش‌آموزان قرار گرفته است، افزود: 200 هزار نفر دوره‌های آموزشی پدافند غیرعامل را کسب کرده‌اند و میلیون‌ها بروشور در این باره چاپ شده است.

او تصریح کرد: تعداد 135 هزار کتاب «پدافند غیرعامل» در دوره اول متوسطه، 135 هزار جلد در دوره دوم متوسطه، 50 هزار جلد ویژه دبیران و 20 هزار جلد ویژه اولیاء را توانستیم با کمک سازمان پدافند غیرعامل توزیع کنیم.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز