احد وظیفه به برنا خبر داد:

تداوم بارش باران و وزش باد تا چهارشنبه

۱۳۹۵/۰۸/۱۷ - ۱۵:۴۹:۴۲
کد خبر: ۴۷۹۷۵۷
تداوم بارش باران و وزش باد تا چهارشنبه
مدیر کل پیش‌بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی گفت: سامانه بارش از روز سه‌شنبه در مناطقی از شمال شرق و شرق کشور فعال بوده و سبب بارش پراکنده و وزش باد شده و بتدریج اوایل وقت روز چهارشنبه از کشور خارج می‌شود.

به گزارش خبرنگار محیط زیست «خبرگزاری برنا» احد وظیفه با تاکید بر اینکه تحلیل داده‌ها و نقشه‌های پیش‌یابی هواشناسی بیانگر ادامه ناپایداری‌ها است، گفت: به صورت بارش پراکنده باران، گاهی با وزش باد در بخش‌هایی از زاگرس مرکزی و جنوبی، دامنه‌های جنوبی البرز، نواحی مرکزی، شمال شرق، شرق و استان‌های ساحلی دریای خزر است که بتدریج از بعدازظهر در دامنه‌های زاگرس، دامنه‌های جنوبی البرز و سواحل دریای خزر از ابرناکی کاسته می‌شود.

مدیر کل پیش‌بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی با اشاره به اینکه طی سه روز آینده خلیج فارس مواج پیش‌بینی می‌شود، گفت: روز چهارشنبه در غالب مناطق کشور جو نسبتا پایدار  خواهد بود، از این رو افزایش میزان آلاینده‌های جوی در شهرهای صنعتی و افزایش نسبی دما در نیمه شمالی کشور پیش‌بینی می‌شود.

به گفته او، این سامانه روز سه‌شنبه در مناطقی از شمال شرق و شرق کشور فعال بوده و سبب بارش پراکنده و وزش باد شده و بتدریج اوایل وقت روز چهارشنبه از کشور خارج می‌شود.

مدیر کل پیش‌بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی با اشاره به وضعیت هوای پایتخت گفت: آسمان تهران در روز سه‌شنبه، صاف تا کمی ابری، گاهی وزش باد با حداکثر و حداقل دمای 19 و 9 درجه سانتیگراد  و در روز چهارشنبه 19 آبان، صاف همراه با غبار صبحگاهی با حداکثر و حداقل دمای 20 و 8 درجه سانتیگراد پیش‌بینی می‌شود.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز