رئیس اداره بهزیستی مهران:

هفت زائر گمشده درمرز مهران به خانواده هایشان تحویل شدند

۱۳۹۵/۰۸/۲۳ - ۰۸:۴۶:۵۸
کد خبر: ۴۸۱۷۶۲
هفت زائر گمشده درمرز مهران به خانواده هایشان تحویل شدند
خدمات دهی به زائران اربعین حسینی نیز از سوی بهزیستی همگام با سایر دستگاه های اجرایی استان از 20 آبان ماه آغاز و تا بعد از اربعین حسینی و بازگشت زائران ادامه دارد.

به گزارش خبرگزاری برنا- ایلام -ستار ناصری رئیس اداره بهزیستی مهران اظهار کرد: کار جستجو برای پیدا کردن خانواده های این زائران توسط کارکنان و امدادگران بهزیستی مستقر در ستاد گمشدگان انجام شد.

وی با اشاره به دریافت گزارش گمشده شدن یکی از زائران اربعین حسینی که مردی 35 ساله با معلولیت شنوایی است، افزود: تلاش برای پیدا کردن این شخص توسط اعضای این ستاد همچنان ادامه دارد.


ناصری با اشاره به دایر شدن ستاد گمشدگان اربعین حسینی در مرز بین المللی مهران از 21 آبان تاکید کرد: در این ستاد کار ساماندهی و خدمات رسانی به زائران گمشده انجام می شود. 


وی از زائران خواست گزارش گمشده شدن همراهان خود را به شماره 123 اطلاع دهند تا عملیات جستجو و شناسایی این افراد توسط کارکنان این اداره در کوتاهترین زمان ممکن انجام گیرد


رئیس اداره بهزیستی مهران ادامه داد: زائران در صورت گم شدن به این ستاد تحویل می شوند و از طریق کارکنان بهزیستی مستقر در این ستاد کار شناسایی و پیگیری خانواده های این افراد انجام می شود.

 
ناصری اضافه کرد: خدمات دهی به زائران اربعین حسینی نیز از سوی بهزیستی همگام با سایر دستگاه های اجرایی استان از 20 آبان ماه آغاز و تا بعد از اربعین حسینی و بازگشت زائران ادامه دارد. 
 

 
 
 

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز