معاون ساماندهی امور جوانان وزارت ورزش و جوانان :

درهسته مرکزی و گفتمان اصلی دولت تدبیر و امید، جوانان بزرگترین سرمایه ملی ایران به شمار می آیند

۱۳۹۵/۰۸/۲۵ - ۱۲:۴۹:۰۷
کد خبر: ۴۸۲۹۳۸
درهسته مرکزی و گفتمان اصلی دولت تدبیر و امید، جوانان بزرگترین سرمایه ملی ایران به شمار می آیند
معاون ساماندهی امور جوانان وزارت ورزش و جوانان با اشاره به خدمات مختلف دولت یازدهم در بخش ورزش گفت: دولت تدبیر و امید جوان باور ، جوان دوست و جوان فهم است.

به گزارش خبرگزاری برنا ، محمد رضا رستمی امروز در نشست هم اندیشی سازمان های مردم نهاد البرز در کرج افزود: درهسته مرکزی و گفتمان اصلی دولت تدبیر و امید، جوانان بزرگترین سرمایه ملی ایران به شمار می آیند.

وی اضافه کرد: موانع و مشکلات زیادی بر سر راه حوزه جوانان و بر طرف کردن مشکلات آن است که دراین زمینه به همکاری توسعه سازمان های مردم نهاد برای عملی کردن گفتمان اصلی دولت ضروری است.

رستمی با بیان این که می بایست سمن ها نگاه فرصت محور و سرمایه محور داشته و آن را ترویج دهند، بیان داشت: دولت یازدهم اقدامات بسیاری برای ساماندهی سازمان های مردم نهاد انجام داده و تا کنون حدود یک هزار و 500 سمن در سراسر کشور تشکیل و ثبت قانونی شده اند.

وی ادامه داد: در ابتدای کار دولت تدبیر و امید جوانان تمایل زیادی به فعالیت در سمن ها و مشارکت های اجتماعی نداشتند اما این موضوع با یک برنامه و شیب ملایم به طور چشمگیری انجام پذیرفت که البته باید برای تداوم آن نیز تلاش های بسیاری صورت گیرد.

معاون ساماندهی امور جوانان وزارت ورزش و جوانان در ادامه با اشاره به معرفی شهر شیراز به عنوان پایتخت جوانان جهان اسلام اظهار داشت: برنامه هایی را برای حضور و ارتباط مستقیم جوانان با هیات دولت مد نظر داریم و در تلاش هستیم تا راه های حضور جوانان کشور در مجامع بین المللی را هموار نماییم.

رستمی در ادامه گفت: هم اکنون در 12 استان کشور خانه جوان در حال راه اندازی می باشد و انتظار داریم در استان البرز نیز با حمایت مسئولان استانی و همچنین خیران این استان نیز هر چه سریعتر صاحب 'خانه جوان' شود.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز