همزمان با سی و سومین سفر استانی کاروان تدبیر و امید انجام شد

کلنگ‌زنی مجموعه گردشگری اکوپلا زا در کرج

۱۳۹۵/۰۸/۲۶ - ۱۵:۱۰:۰۹
کد خبر: ۴۸۳۴۴۴
کلنگ‌زنی مجموعه گردشگری اکوپلا زا در کرج
کلنگ احداث مجموعه گردشگری، اقامتی، تفریحی اکو پلازا در شهرستان کرج با حضور معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری به زمین زده شد.

به گزارش گروه خبری برنا، همزمان با سی و سومین سفر استانی کاروان تدبیر و امید، «زهرا احمدی پور» معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری با حضور در شهر کرج مرکز استان البرز، کلنگ مجموعه گردشگری، اقامتی و تفریحی اکو پلازا در این شهر را به زمین زد.

رئیس سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری در مراسم کلنگ زنی این مجموعه گردشگری و اقامتی گفت: بسیار خوشحال هستم که در مراسم کلنگ زنی مجموعه ای حضور دارم که با شاخص‌های زیست محیطی طراحی و ساخته خواهد شد.

زهرا احمدی پور افزود: امیدوارم استفاده از این شاخص یعنی توجه به شاخص های زیست محیطی به عنوان یک اصل در احداث سایر سازهای گردشگری و اقامتی مورد استفاده قرار گیرد.

احمدی پور افزود: احداث هتل و مرکز اقامتی در شهرستان کرج باید به یک هدف گذاری مشخص تدوین و تعریف شود و ما در آینده نزدیک شاهد احداث هتل های بیشتری در این شهرستان خواهیم بود.

معاون رئیس جمهور اضافه کرد: این موضوع که کرج مستقل از استان تهران به عنوان مقصد گردشگری معرفی شود اتفاق خوبی است که باید با تبیین سیاست‌های مناسب این امر را محقق کرد.

گفتنی است، مجموعه اقامتی، تفریحی، گردشگری، اکو پلازا در زمینی به مساحت 63 هزار مترمربع در منطقه عظیمیه کرج با حجم سرمایه گذاری 5 هزار میلیارد ریال توسط بخش خصوصی در کرج احداث می‌شود.

این مجموعه با زیربنایی بالغ بر42 هزار 830 متر مربع و با ظرفیت 250 هزار نفر اقامت سالیانه دارای 250 اتاق، مرکز همایش‌ها، کتابخانه، بخش های مختلف پذیرایی و ورزشی است.

این مجموعه گردشگری به عنوان اولین هتل مرکز برگزاری تخصصی همایش ها  در کشور مورد بهره‌برداری قرار خواهد گرفت و در زمان بندی بین3 تا 5سال تکمیل می‌شود.

با بهره برداری از این مجموعه زمینه اشتغال 250 نفر به صورت مستقیم و 500 نفر به صورت غیر مستقم فراهم خواهد شد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز