پیش‌بینی باران شدید برای تهران و ۹ استان دیگر

۱۳۹۵/۰۹/۱۱ - ۱۲:۲۷:۰۲
کد خبر: ۴۸۸۳۸۰
پیش‌بینی باران شدید برای تهران و ۹ استان دیگر
فردا برای نیمه شمالی خوزستان، کردستان، کرمانشاه، لرستان، ایلام، مرکزی، غرب اصفهان، البرز، قزوین و تهران بارش‌های شدید پیش بینی می‌شود

به گزارش خبرگزاری برنا، سامانه بارشی که از شب گذشته وارد کشور شده است، امروز در مناطق شمال غرب، غرب، جنوب غرب، بخش‌هایی از مرکز استان‌های واقع در دامنه‌های البرز غربی و مرکزی فعال بوده و سبب رگبار باران، رعد و برق، وزش باد شدید و در نقاط سردسیر و مرتفع منجر به بارش برف می‌شود.

وی افزود: این سامانه در روز جمعه با شدت بیشتری در نواحی ذکر شده فعال می‌شود؛ ضمن اینکه از اواخر امشب و روز جمعه بارش‌های پراکنده همراه با وزش باد شدید در دامنه‌های البرز شرقی و شمال شرق کشور نیز  رخ خواهد داد.

وظیفه ادامه داد: روز شنبه نیز بارش پراکنده در برخی نقاط شمال غرب و شمال شرق کشور و رگبار و رعد و برق در شمال بوشهر، شمال غرب فارس، چهارمحال بختیاری و کهکیلویه و بویراحمد پیش‌بینی می‌شود. در عین حال شدت بارش‌ها امروز در نیمه شمالی خوزستان، کردستان، کرمانشاه، لرستان، ایلام، مرکزی، چهارمحال بختیاری، جنوب آذربایجان غربی و بخش‌هایی از آذربایجان شرقی خواهد بود و در روز جمعه نیز در نیمه شمالی خوزستان، کردستان، کرمانشاه، لرستان، ایلام، مرکزی، غرب اصفهان، البرز، قزوین و تهران بارش‌های شدید را خواهیم داشت. همچنین طی سه روز آینده پدیده وزش باد شدید در گیلان و اردبیل پیش‌بینی می‌شود.

هوای تهران امروز یازدهم آذرماه ابری و در برخی ساعات همراه با بارش باران گاهی رعد و برق و وزش باد خواهد بود و بیشینه و کمینه دمای هوا 10 و 6 درجه سانتیگراد است. همچنین آسمان تهران در روز جمعه 12 آذرماه ابری همراه با بارش باران و گاهی رعد و برق و وزش باد است و حداکثر و حداقل دما 8 تا 4 درجه سانتیگراد پیش‌بینی می‌شود. در روز شنبه 13 آذرماه نیز آب و هوای تهران قسمتی ابری همراه با وزش باد است و به تدریج هوای پایتخت صاف می‌شود. حداکثر دما در این روز 11 درجه و حداقل آن 2 درجه سانتیگراد خواهد بود.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز