مشاور وزیر نیرو در یزد:

کاهش آسیب‌های اجتماعی در گرو ارتقای دانش قرآنی جامعه است

۱۳۹۵/۰۹/۳۰ - ۱۳:۳۴:۵۴
کد خبر: ۴۹۱۰۷۳
کاهش آسیب‌های اجتماعی در گرو ارتقای دانش قرآنی جامعه است
مشاور وزیر نیرو ترویج فرهنگ قرآنی بین اقشار مختلف جامعه به ویژه جوانان را ضروری دانست و گفت: ارتقا دانش قرآنی خانواده به ویژه جوانان نقش مهمی در کاهش آسیب‌های اجتماعی ایفا می‌کند.

 به کزارش خبرکزاری برنا ؛ حجت الاسلام و المسلمین"علی یزدان پرست" در آیین افتتاحیه یازدهمین دوره مسابقات قرآن کریم وزارت نیرو که به میزبانی استان یزد برگزار شد، با اشاره به ضرورت انتقال باور قرآنی به خانه و بین خانواده‌ها، اظها رکرد: ورود قرآن به خانه بسیاری از مشکلات روحی و روانی جوانان را برطرف می کند.

وی قاریان قرآن را مبلغان فرهنگ قرآنی بین اقشار مختلف جامعه دانست و بیان کرد: ترویج فرهنگ قرآنی تنها راه توسعه بیش از پیش اجتماعی و فرهنگی است.

مسئول امور فرهنگی و دینی وزارت نیرو با بیان این که در عصر امروز بسیاری از مردم درگیر مشکلات ذهنی و فرهنگی هستند،‌ گفت: ارتقای دانش قرآنی جامعه به ویژه جوانان نقش مهمی در کاهش آسیب‌های اجتماعی و رفع مشکلات ذهنی مردم ایفا می‌کند.

یزدان پرست تدبر و تفکر در کلام وحی را از دیگر ضرورت‌های اجرایی توسط قاریان قرآن کریم عنوان کرد و ادامه داد: دشمنان دین و نظام اسلامی سعی دارند با توطئه های فرهنگی روایات مکتب ناب محمدی را تحریف کنند.

وی در ادامه بااشاره به توطئه های شوم فرهنگی در عصر امروز خاطرنشان کرد: دشمنان دین و نظام اسلامی قصد دارند با تخریب چهره رحمانی قرآن و متکب ناب محمدی، قدرت ایستادگیو باور دینی مومنان در نقاط مختلف دنیا را متزلزل کنند.

مشاور وزیر در پایان برگزاری این چنین مسابقاتی را نشانه پویایی جوانان و جامعه قرآنی در ادارات و دستگاه های دولتی دانست و بیان کرد: انس با قرآن عامل اصلی افزایش برکت و گشایش در امور است.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز