فرمانده انتظامی ویژه غرب استان تهران خبر داد:

توقیف محموله سه میلیاردی تجهیزات مخابراتی قاچاق در غرب استان تهران

۱۳۹۵/۱۰/۱۱ - ۱۵:۳۷:۳۷
کد خبر: ۵۰۰۳۶۵
توقیف محموله سه میلیاردی تجهیزات مخابراتی قاچاق در غرب استان تهران
سردار"محسن خانچرلی گفت: ارزش ریالی کالای قاچاق کشف شده توسط کارشناسان3میلیارد و600میلیون ریال برآورد شده است ،خاطرنشان کرد: قاچاقچی دستگیر شده پس از تشکیل پرونده، جهت سیر مراحل قانونی تحویل مرجع قضائی شد.

به گزارش خبرگزاری برنا در تهران، سردار"محسن خانچرلی"در تشریح این خبر گفت:مأموران پلیس آگاهی شهرستان رباط کریم در پی اجرای ایست بازرسی های مقطعی در عوارضی" تهران-ساوه" به یک دستگاه خودروی سنگین با یک نفر سرنشین مشکوک شده و به راننده آن دستور ایست دادند.  

وی افزود:مأموران انتظامی خودرو را متوقف کرده و در بازرسی به عمل آمده از قسمت بار آن موفق به کشف2هزار و160قطعه تجهیزات مخابراتی خارجی قاچاق شده و متهم را دستگیر و جهت بازجویی به پلیس آگاهی انتقال دادند.  

این مقام ارشد انتظامی با بیان اینکه متهم دستگیر شده در بازجویی های پلیسی به جرم خود اعتراف کرد بیان داشت:متهم کالای قاچاق کشف شده را در یکی از استان های شرقی کشور بارگیری کرده و قصد انتقال آن به تهران بزرگ را داشته که با هوشیاری مأموران موفق نشده است.  

فرمانده انتظامی ویژه غرب استان تهران با بیان اینکه ارزش ریالی کالای قاچاق کشف شده توسط کارشناسان3میلیارد و600میلیون ریال برآورد شده است ،خاطرنشان کرد: قاچاقچی دستگیر شده پس از تشکیل پرونده، جهت سیر مراحل قانونی تحویل مرجع قضائی شد.

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز