ساعتی پیش اتفاق افتاد:

آتش سوزی در یک مجتمع مسکونی و نجات جان ۱۳۰ نفر از ساکنین

۱۳۹۵/۱۰/۱۲ - ۱۲:۲۵:۲۶
کد خبر: ۵۰۰۶۹۷
آتش سوزی در یک مجتمع مسکونی و نجات جان ۱۳۰ نفر از ساکنین
سخنگوی سازمان آتش نشانی تهران از وقوع حادثه آتش سوزی در یک مجتمع مسکونی واقع در بزرگراه محلاتی و نجات جان 130 نفر از ساکنان این مجتمع خبر داد ، در این حادثه یک دستگاه خودرو دچار آتش سوزی شد.

سید جلال ملکی، سخنگوی سازمان آتش نشانی تهران، با اعلام خبر حادثه آتش سوزی در یک مجتمع مسکونی واقع در بزرگراه محلاتی، به خبرنگار حوادث خبرگزاری برنا، گفت: در ساعت 9:34 دقیقه امروز آتش‌سوزی در یک مجتمع مسکونی واقع در بزرگراه محلاتی، میدان غیاثی به سامانه آتش‌نشانی شهر تهران اعلام و در پی این خبر 3 ایستگاه به همراه تشک نجات، نردبان‌های هیدرولیکی و خودروی تنفسی به محل حادثه اعزام شدند. 

وی افزود: با حضور آتش‌نشانان در محل، مشاهده شد آتش‌سوزی در یک مجتمع مسکونی و در چهار بلوک که هریک از بلوک‌ها پنج طبقه بود، اتفاق افتاده و در پارکینگ این مجتمع مسکونی 16 خودرو وجود داشت که از میان این خودروها یک دستگاه خودروی سمند دچار آتش‌سوزی شده و شعله ور بود. 

وی افزود: آتش نشانان با مشاهده دود زیادی که در راهرو این مجتمع وجود داشت، به دو گروه تقسیم شدند، عده ای از آنها ساکنین را که شامل افراد سالمند و زنان و کودکان بودند را به پشت بام منتقل کرده و عده ای دیگر نسبت به اطفای حریق اقدام کردند.

سخنگوی سازمان آتش نشانی در پایان تصریح کرد: در پایان این عملیات که در ساعت 11:07 دقیقه به اتمام رسید، 130 نفر از اهالی این ساختمان از وضعیت ناایمن خارج شده و آتش نشانان توانستند از سرایت آتش به دیگر خودروها جلوگیری کرده و محل را به حالت ایمن در آورند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز