فرماندار شهرستان قرچک اظهار داشت:

معاون امور زنان و خانواده ریاست جمهوری به قرچک سفر می کند

۱۳۹۵/۱۰/۱۳ - ۱۱:۵۷:۵۶
کد خبر: ۵۰۱۱۲۸
معاون امور زنان و خانواده ریاست جمهوری به قرچک سفر می کند
مرسلپور گفت: دکتر مولاوردی معاون امور زنان و خانواده ریاست جمهوری به منظور حضور در همایش حجاب و عفاف به شهرستان قرچک سفر می کند.

به گزارش خبرگزاری برنا از استان تهران، مسعود مرسلپور در جلسه کارگروه حجاب و عفاف شهرستان قرچک که با حضور بخشدار مرکزی و دیگر روسای ادارات در سالن اجتماعات فرمانداری برگزار شد، افزود: دکتر شهیندخت مولاوردی معاون امور زنان و خانواده ریاست جمهوری به شهرستان قرچک سفر خواهند کرد و ضمن حضور در همایش عفاف و حجاب و نمایشگاه دستاوردهای زنان کارآفرین، در جمع اقشار مختلف بانوان شهرستان سخنرانی خواهد کرد.

وی افزود: با توجه به اینکه 17 دی ماه سالروز اقدام ضد دینی و ضد فرهنگی رضاشاه در خصوص کشف حجاب بود، ضرورت دیدیم همایشی با محوریت حجاب و عفاف و اهمیت آن در جمهوری اسلامی ایران با حضور اقشار مختلف زنان برگزار شود و نمایشگاهی با محوریت حجاب و عفاف و دستاوردهای زنان کارآفرین نیز با همکاری ادارات و سازمانهای مردم نهاد برگزار شود.

در ادامه این جلسه مسئولان حاضر پیشنهادات خود را در راستای برگزاری باشکوه این همایش عنوان کردند و سپس با دستور فرماندار ستاد سفر معاون رئیس جمهور و پس از آن کمیته های مربوطه تشکیل شد.

در این جلسه به نقش و اهمیت حضور خانواده معظم شهدا، دانشگاهیان و نخبگان تاکید شد و مقرر شد طیف های مختلف اعم از کارکنان زن شاغل در ادارات، فرهنگیان، خانواده معظم شهدا، بسیجیان، هنرمندان، ورزشکاران، دانشجویان، زنان کارآفرین تحت پوشش بهزیستی و کمیته امداد، معلولان و سایر اقشار در این همایش حضور یابند.

همچنین با دستور فرماندار مقرر شد از زنان برتر در حوزه های مختلف در این همایش تجلیل بعمل آید.

گفتنی است در خصوص برگزاری نمایشگاه حجاب و عفاف و دستاوردهای زنان کارآفرین نیز ادارات مختلف ملکف به همکاری شدند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز