درکمتر از ۲۴ ساعت پس از ارتکاب جرم؛

قاتل اراک دستگیر شد

۱۳۹۵/۱۰/۲۳ - ۱۱:۵۸:۱۶
کد خبر: ۵۰۵۱۴۱
قاتل اراک دستگیر شد
فردی که در شهر اراک 6نفر را به گلوله بسته بود در حین فرار به تهران دستگیر شد.

 به گزارش خبرگزاری برنا، قاتل اراک که روز گذشته 6 نفر را کشته بود، در حالی که قصد فرار به تهران را داشت توسط مامورین نیروی انتظامی دستگیر شد.

 سال گذشته یک درگیری بین قاتل و فرد دیگری رخ داد که تنها ضربه‌ای به سر مقتول آن حادثه وارد شد ولی وی از این ضربه صدمه‌ای ندید و با ضربه چاقوی برادرزاده خودش کشته شد.

 قاتل اراک که به دلیل شرکت در ضرب و شتم در زندان به سر می‌برده و با وثیقه 200 میلیون تومانی برابر با جرم انجام شده در تاریخ 12 دی‌ماه از زندان بیرون آمده بود.
 
 خانواده قربانی اول مربوط به یکی از پرسنل نیروی انتظامی است که سال گذشته در جریان دستگیری این فرد همکاری داشته است. این مامور نیروی انتظامی به همراه خواهر، مادر و برادرش صبح دیروز به دست این قاتل کشته شدند.
 بر اساس گزارش های منتشر شده از دادستانی اراک فرد قاتل ساعت چهار صبح دیروز با خانواده خود نیز درگیری داشته و چند تیر هوایی شلیک می‌کند. بعد از این اتفاق قاتل به سمت منزل مقتولان در خیابان طالقانی می‌رود و بعد از آن به سمت کوی علی‌ابن‌ابیطالب(ع) حرکت کرده و در این منطقه هم با ورود به یک منزل مسکونی اقدام به تیراندازی کرده است. در مجموع، اتفاقاتی که منجر به قتل شده از ساعت پنج تا شش صبح به وقوع پیوسته است.
به نظر می رسد درگیری این فرد 26 ساله با خانواده باعث تحریک برای جنایت شده است.
 اسلحه ای که او قتل از آن استفاده کرده است یک کلاشنیکف بوده است.
همچنین در محل حادثه یک قمه یافت شده که مشخص نیست مورد استفاده قرار گرفته باشد یا خیر .
آخرین خبر دربار این پرونده مبنی بر دستگیری برادر وی است اما مشارکت وی در قتل در دست بررسی است.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز