جواد رضوی در گفت و گو با برنا مطرح کرد؛

برگزاری نشست تخصصی برای ارائه راهکارهای عملی در جهت رفع مشکلات جوانان/ تشریح نحوه برگزاری کنگره ملی مدیریت امورجوانان

۱۳۹۵/۱۰/۲۷ - ۱۲:۲۵:۰۵
کد خبر: ۵۰۶۷۷۱
برگزاری نشست تخصصی برای ارائه راهکارهای عملی در جهت رفع مشکلات جوانان/ تشریح نحوه برگزاری کنگره ملی مدیریت امورجوانان
مدیرکل ساماندهی امور جوانان گفت: هنوز تاریخ این نشست مشخص نشده است اما برنامه وزارت بر این است که نشستی تخصصی پس از کنگره برای اجرایی کردن اهداف کنگره و بررسی کاملاً تخصصی برگزار شود.

جواد رضوی مدیرکل ساماندهی امور جوانان وزارت ورزش و جوانان در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی خبرگزاری برنا گفت: در کنگره ملی مدیریت امور جوانان 25 نهاد و دستگاه متولی امور جوانان شرکت خواهند داشت.

وی بابیان اینکه 10 محور در این کنگره تشریح شده است ادامه داد: در استان‌های مختلف به نمایندگی از ستاد ساماندهی امور جوانان استانداری‌ها مامور رسیدگی و اطلاع‌رسانی به سمن‌ها و نهادهای مرتبط با امر جوانان در آن استان شده‌اند.

رضوی همچنین گفت: ریاست ساماندهی امور جوانان در استان‌ها به عهده فرمانداری‌ها خواهد بود و برای هم‌افزایی و همگرایی بیشتر فرمانداران  به‌عنوان اعضای ستاد هم به این کنگره دعوت‌شده‌اند.

وی برگزاری نشست تخصصی پس از کنگره را یکی از مهم‌ترین برنامه‌های پیش روی وزارت ورزش و جوانان دانست و گفت: هنوز تاریخ این نشست مشخص نشده است؛ اما برنامه وزارت بر این است که نشستی تخصصی پس از کنگره برای اجرایی کردن اهداف کنگره و بررسی کاملاً تخصصی  برگزار شود.

مدیرکل ساماندهی امور جوانان افزود: در این نشست عملی  پنل‌های تخصصی با کارشناسان و نماینده‌های سمن‌های جوانان هر استان برگزار خواهد شد تا دیگر بحث‌های مربوط به حل مشکلات جوانان  به‌صورت حرف و نظر نماند بلکه با نظر و پیشنهاد کارشناسان و منتخب جوانان هر استان طرح‌هایی باقابلیت اجرا ارایه شود.

اولین کنگره ملی مدیریت امور جوانان با حضور معاون اول رییس جمهوری، وزیر ورزش و جوانان و نماینده سمن‌های جوانان هر استان  دوم بهمن‌ماه در هتل المپیک تهران برگزار خواهد شد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز