مسعود سلطانی فر در کنگره ملی مدیریت امور جوانان:

جوانان موتور فعال و سازنده کشور هستند/ جوانان نقش مهمی در مدیریت پسابرجام خواهند داشت

۱۳۹۵/۱۱/۰۲ - ۰۹:۳۴:۴۰
کد خبر: ۵۰۸۷۲۶
جوانان موتور فعال و سازنده کشور هستند/ جوانان نقش مهمی در مدیریت پسابرجام خواهند داشت
وزیر ورزش و جوانان گفت: جوانان موتور فعال و سازنده کشور هستند و بر کسی پوشیده نیست که جوانان کشور بعد از دوره طلایی پسابرجام نقش زیادی در اداره کشور خواهند داشت

به گزارش خبرنگار جوانان خبرگزاری برنا، مسعود سلطانی فر، وزیر ورزش و جوانان در کنگره ملی مدیریت امور جوانان با اشاره به اینکه جوانان سرمایه های انسانی برای توسعه کشورها هستند، گفت: در 4 دهه اخیر جوانان نقش اصلی را در انقلاب و توسعه نظام داشته اند. 
وی با اشاره به سخنان ریاست جمهوری مبنی بر اینکه جوانان شعار «ما می توانیم» را عملی کرده اند ادامه داد: با توجه به این سخنان باید برای ساماندهی امور جوانان چهارچوب معینی مشخص کرد و دستگاه های اجرایی در قبال آنان باید پاسخگو باشند. 
سلطانی فر حل مشکلات جوانان را در گرو همگرایی همه دستگاه ها دانست و گفت: اولین جلسه شورای عالی جوانان به ریاست آیت الله هاشمی رفسنجانی در زمان ریاست جمهوری ایشان برگزار شد، پس از آن در سال 1383 در زمان دولت اصلاحات با تصویب هیأت وزیران ستاد ساماندهی امور جوانان با حضور استانداری ها و فرمانداری ها تشکیل شد. 
وی ادامه داد: از سال 92 که شروع دولت تدبیر و امید بوده است این ستادها در سطح ملی و استانی، هزار و 269 جلسه با حضور حداقل 3 جوان به عنوان منتخب برگزار کرده اند.
سلطانی فر جوانان را موتور توسعه دهنده کشور نامید و گفت: یکی از وظایف وزارتخانه تقویت شادی و نشاط و بالا بردن سطح امیدواری جوانان است، آنها میدان داران آینده به ویژه در دوره طلایی پس از برجام خواهند بود که ما به نیروهای کارآمد آنان نیازمندیم. 
وی برگزاری اولین کنگره مدیریت امور جوانان را حرکت اول معرفی کرد و از تشکیل مجمع های ملی جوانان به عنوان تکمیل کننده این حرکت یاد کرده و اظهار کرد: دولت تدبیر و امید تاکنون بسیاری از موانع را از سر راه جوانان برداشته است.

وزیر ورزش و جوانان، تصریح کرد: تعداد اعتبارنامه های صادر شده از سال 89 تا 92 کمتر از 500 مورد بوده در حالی که امروز اعتبارنامه های صادر شده به مرز 1500 سمن رسیده است، تلاش وزارتخانه بر این است تا در جوانان برای مشارکت در امور اجتماعی و دیگر امور انگیزه ایجاد کند.

وی ادامه داد: بدون شک فعالیت جوانان در سمن ها موجب آمادگی برای پذیرش مسئولیت های مدیریتی در آینده خواهد شد؛ کنگره ملی مدیریت جوانان به منظور ایجاد نگرش مثبت نسبت به جوانان و ایجاد هماهنگی های لازم بین دستگاه های مربوط به آنان تشکیل شده است.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز