در فیلمی که حامیان شهردار تهران منتشر کردند مشخص شد؛

اعتراف قالیباف به کوتاهی شهرداری در پلمب پلاسکو

۱۳۹۵/۱۱/۰۳ - ۱۸:۱۰:۳۵
کد خبر: ۵۰۹۶۵۵
اعتراف قالیباف به کوتاهی شهرداری در پلمب پلاسکو
فیلمی اخیرا در شبکه های اجتماعی منتشر شده که نشان می دهد قالیباف در یکی از جلسات شورای شهر در خصوص دلیل خودداری از انجام وظیفه اش در قبال پلمب پلاسکو صحبت کرده است.

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری برنا، در حالیکه این روزها همه مردم نگران وضعیت آتش نشان ها هستند، حامیان شهردار تهران فیلمی منتشر کرده اند با این نیت که نشان دهند قالیباف در سال 93 در خصوص وضعیت پلاسکو هشدار داده است اما بررسی دقیق این فیلم نشان می دهد قالیباف طبق گفته خودش به وظیفه اش در قبال پلمب پلاسکو عمل نکرده است.

محمد باقر قالیباف در این جلسه می گوید:  "ما اگر همین الان اماکنی که شرایط ایمنی را رعایت نمی‌کنند براساس قانون شروع کنیم به پلمب کردن، داد همه می رود بالا و می‌گویند در این وضع اقتصادی و بیکاری و اشتغال رفتار شهرداری سیاسی است و شهرداری می‌خواهد چوب لای چرخ دولت بگذارد، من به عنوان شهردار چه کار کنم؟ درب اینجا را ببندم، بدبختشان کرده ام، نبندم به وظیفه ام عمل نکرده ام.... اگر پلمب نکنیم دوباره اینها آتش می‌گیرند و دو سه نفر می‌میرند و می‌گویند شهرداری تو خواب بودی؟ چرا اینکار را نکرده ای؟ تو چرا وظیفه ات را عمل نکرده ای؟ یعنی واقعا اگر شما وارد ساختمان پلاسکو شوید وحشت می‌کنید فردا صبح باید ببندمش،  بالاخره من چه کار کنم. ببندم یا نبندم؟"

رسانه های مخالف دولت در چند روزه گذشته تلاش می کردند بافرافکنی و انتشار مطالب کذب دولت را مقصر آتش سوزی معرفی کنند این درحالیست که بسیاری از حامیان دولت معتقد بودند فعلا زمان ورود به این بحث ها نیست. مخالفان دولت و حامیان قالیباف با انتشار این فیلم و برجسته کردن برگزاری این جلسه که هفتم اردیبهشت 93 به ریاست مسجد جامعی برگزار شده بود قصد داشتند نشان دهند قالیباف هشدار داده بود ولی با اظهاراتی که شهردار تهران در این جلسه عنوان کرده نشان می دهد طبق اعلام خود قالیباف به وظیفه اش در بستن پلاسکو عمل نکرده است.

 

نظر شما
نظرات
افشین
|
-
|
۱۸:۱۰ - ۱۳۹۵/۱۱/۰۳
0
0
باسلام .وقتی شهرداری همه جاسنگ بزرگ جلوی مردم بدبخت میندازه.مشخصه که این قشر توانایی تصمیم برای بازسازی ملک. خودشونو ندارن.بعدشم شهرداری اگه همه تقصیراتو میخوادگردن اون معازه داربدبخت بندازه که به فلان دلیل نمیادپیگیرترمیم ساختمانشون باشه جای بحث خودش روداره.زن وبچه مردم واین آتش نشانان فداکار چه گناهی کردن!؟برای شهرداری فقط پول ارزش داره وبس.واقعا متأسفم!.
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز