سیدجلال ملکی در گفت‌وگو با برنا:

آتش ۱۳ نفر را محبوس کرد

۱۳۹۵/۱۱/۱۸ - ۱۴:۴۲:۰۰
کد خبر: ۵۱۶۶۸۸
آتش ۱۳ نفر را محبوس کرد
سخنگوی سازمان آتش نشانی تهران، خبر داد: آتش سوزی در یک ساختمان 4 طبقه، باعث گیر افتادن 13 نفر در آتش شد.

سیدجلال ملکی، سخنگوی سازمان آتش نشانی تهران، در گفت‌وگو با خبرنگار حوادث خبرگزاری برنا، گفت: در ساعت 12:35 دقیقه ظهر امروز، پس از اعلام خبر آتش سوزی در یک ساختمان مسکونی واقع در بلوار ابوذر، بین پل سوم و چهارم، 3 ایستگاه به همراه تشک نجات، خودروی تنفسی و نردبان هیدرولیکی به محل اعزام شدند.

وی افزود: آتش نشانان پس از حضور در محل مشاهده کردند، آتش سوزی در یک ساختمان 4 طبقه روی همکف اتفاق افتاده که دارای 14 واحد مسکونی است.

ملکی ادامه داد: آتش سوزی در طبقه اول این ساختمان اتفاق افتاده و دود بسیار زیادی طبقات را فراگرفته و آتش در حال گسترش و سرایت به طبقات بالاتر بود.

وی با اشاره به اینکه برخی از ساکنان در این ساختمان محبوس شده بودند، گفت: آتش نشانان هم زمان با خاموش کردن آتش در حال جستجو برای یافتن افراد گیر افتاده در طبقات بودند.

سخنگوی سازمان آتش نشانی تهران، اظهار کرد: آتش نشانان پس از جستجو توانستند 13 نفر از ساکنان این ساختمان را که در طبقات گیر افتاده و یکی از آنها کودکی 10 ماهه بود را از طریق نردبان هیدرولیکی و راه پله‌، به بیرون از ساختمان منتقل کنند.

وی در پایان گفت: خوشبختانه این حادثه مورد مصدومی نداشت و پس از اطفای کامل حریق در ساعت 13:43 دقیقه عملیات به پایان رسید.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز