مرتضی رحمانی‌موحد اظهار کرد:

تلاش برای معرفی گردشگری سلامت

۱۳۹۵/۱۱/۲۰ - ۱۴:۳۰:۰۰
کد خبر: ۵۱۷۸۲۵
تلاش برای معرفی گردشگری سلامت
معاون گردشگری سازمان میراث‌فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری با اشاره به موفقیت دست‌اندرکاران گردشگری سلامت ایران در برندسازی گفت: باید برای شناساندن گردشگری سلامت تلاش کنیم.

به گزارش خبرگزاری برنا، مرتضی رحمانی‌موحد، معاون گردشگری سازمان میراث‌فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری، روز گذشته 19 بهمن در پنل بررسی چالش‌ها و فرصت‌ها در سرمایه‌گذاری برای توسعه زیرساخت‌های گردشگری سلامت، که در حاشیه دهمین نمایشگاه بین‌المللی گردشگری و صنایع وابسته تهران برگزار شد، با بیان اینکه گردشگری سلامت را 3 موضوع اصلی تحت‌تأثیر قرار می دهد گفت: برای ایجاد انگیزه حضور فعالان حوزه و اجرایی شدن فعالیت‌های آن باید زیرساخت‌های گردشگری سلامت فراهم شود.

وی افزود: بازاریابی هم موضوع مؤثر دیگری برای توسعه گردشگری سلامت است که باید، در کشورهای هدف این نوع از گردشگری، نیازها و گرایش‌های افراد شناسایی شود و نوع و چگونگی خدمات براساس آن برنامه‌ریزی شود.

معاون گردشگری با تأکید بر نقش کیفیت خدمات در توسعه گردشگری کشور اظهار کرد: خدمات باکیفیت در انواع گردشگری بسیار مؤثر است، اما در گردشگری سلامت به‌دلیل حساسیت‌های موجود تأثیر بیشتری دارد، چراکه خدمات پزشکی با جان و سلامت افراد مستقیماً درگیر است؛ بنابراین برای جذب پایدار گردشگران در حوزه سلامت باید مسئولیت‌پذیر باشیم و خدمات باکیفیت ارائه دهیم.

رحمانی‌موحد در ادامه تصریح کرد: ایران در حوزه پزشکی و سلامت دارای برند است و باید برای برندسازی گردشگری سلامت هم تلاش کنیم.

وی در پایان ابراز امیدواری کرد: تا سال آینده از مرحله تدوین مقررات و اقدامات زیرساختی در این زمینه گذر کنیم و به جزئیات و امور جانبی آن بپردازیم.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز