احمدی:

تجمیع و هم افزایی ظرفیت دستگاههای اجرایی در جهت رفع مشکلات مردم/ دولت تدبیر و امید ۱۱۰۰ پروژه نیمه تمام را به بهره برداری رساند

۱۳۹۵/۱۱/۲۱ - ۱۷:۰۹:۵۸
کد خبر: ۵۱۸۳۰۷
تجمیع و هم افزایی ظرفیت دستگاههای اجرایی در جهت رفع مشکلات مردم/ دولت تدبیر و امید ۱۱۰۰ پروژه نیمه تمام را به بهره برداری رساند
معاون فرهنگی،آموزش و پژوهش وزارت ورزش و جوانان گفت: رویکرد دولت تدبیر و امید، تجمیع و هم افزایی ظرفیت دستگاههای اجرایی در جهت رفع مشکلات مردم است.

به گزارش گروه جوانان خبرگزاری برنا به نقل از  پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان، شورای اداری شهرستان اسدآباد استان همدان با حضور دکتر احمدی معاون فرهنگی، آموزش و پژوهش برگزار شد.

در این شورا که دکتر نادری فر مدیر کل دفتر امور اجتماعی و فرهنگی استانداری همدان وافشار فرماندار شهرستان اسد آباد در آن حضور داشتند دکتر احمدی ضمن تبریک ایام الله دهه فجر و با ابراز خوشحالی از حضور در شهرستان اسدآباد گفت: حوزه ورزش و  جوانان به عنوان یک حوزه فرهنگی و اجتماعی دارای شرایط و مسوولیتهای سنگینی است که انجام مطلوب وظایف آن به ویژه در بخش جوانان، بدون تعامل و همیاری سایر دستگاهها و سازمانها امکان پذیر نخواهد بود و یکی از رویکردهای دولت تدبیر و امید، تجمیع ظرفیت و هم افزایی دستگاه ها در جهت خدمت به مردم و رفع مشکلات جامعه است.

وی توجه و رسیدگی به پروژه های ناتمام عمرانی در حوزه ورزش را از دیگر مسوولیتهای سنگین وزارت ورزش و جوانان دانست و افزود: ما در سطح کشور نزدیک به 4000 پروژه نیمه تمام داشته ایم که در طول سه سال گذشته با توجه به برنامه ریزیهای انجام شده توانستیم 1100پروژه نیمه تمام بالای 80درصد را به اتمام برسانیم که با توجه به محدودیت بودجه های عمرانی وزارت،آمار قابل توجهی است و البته این که تمام این فعالیتها فقط و فقط با بودجه دولت نبوده بلکه بخشی از این اعتبارات بکارگیری ظرفیتهای خارج از دولت و مشارکتهای مردم، خیرین، و بخش خصوصی است.

معاون فرهنگی،آموزش و پژوهش با اشاره به برنامه و بودجه سال آینده و همچنین برنامه ششم توسعه ادامه داد: الحمد الله در برنامه ششم توسعه و همچنین بودجه سال 96 پیش بینی های مناسبی شده تا اعتبارات بیشتری نسبت به گذشته در اختیار حوزه ورزش و جوانان با اولویت توجه به حوزه های استانی قرار گیرد تا در جهت توسعه ورزش و رفع نیازهای جوانان در کشور صرف شود.

وی در پایان صحبتهای خود توجه به هیاتهای استانی را  از مهمترین رویکردهای وزارت ورزش و جوانان خواند وگفت:با توجه تعداد حدود 14000هیات  ورزشی در استان ها و شهرستان ها در سطح کشور، تخصیص اعتبار و تأمین نیاز مالی همه آنها به صورت کامل شدنی نیست اما با توجه به پیش بینی های انجام شده در بودجه سال ٩٦ و برنامه ششم توسعه امیدواریم که موانع بودجه ای این حوزه هم رفع شده و توسعه ورزش،به طور مطلوب و رضایت بخش در سطح استانها را شاهد باشیم.

وی در پایان به ضرورت تکمیل هرچه سریعتر پروژه های ورزشی نیمه تمام شهرستان اسدآباد به ویژه استخر ورزشی و مجموعه ورزشی بانوان تاکید کرد و قول داد که مشکلات مطرح شده از سوی مدیر ورزش و جوانان و فرماندار را گزارش و پیگیری خواهد نمود.

دکتر احمدی معاون وزارت ورزش وجوانان درسفر به شهرستان اسدآباد علاوه بربازدیدازپروژه های ورزشی ،حضوردریادواره شهدای شهرستان، درجلسه شورای اداری سخنرانی کرد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز