کارگاه خیاطی غرق در شعله های آتش شد

۱۳۹۵/۱۱/۲۴ - ۱۷:۱۵:۰۸
کد خبر: ۵۱۹۹۳۴
کارگاه خیاطی غرق در شعله های آتش شد
یک کارگاه خیاطی در قسمت پارکینگ ساختمان 4 طبقه ای در خیابان فلسطین دچار آتش سوزی شد.

به گزارش گروه انتظامی و حوادث خبرگزاری برنا به نقل از پایگاه خبری 125، با اطلاع رسانی این حادثه ساعت ۱۸:۵۰ دقیقه شب گذشته به سامانه 125 از سوی شهروندان، با هماهنگی ستاد فرماندهی سازمان آتش نشانی تهران بی درنگ آتش نشانان ایستگاه های 118، 46 و همچنین گروه امداد و نجات 1 این سازمان به همراه خودروهای حامل تشک نجات، دستگاه های تنفسی و نردبان 32 متری به خیابان فلسطین، تقاطع روانمهر رهسپار شدند.

اصغر آوانلو افسر آماده منطقه ۵ عملیات آتش نشانی تهران گفت: یک کارگاه خیاطی که در قسمت پارکینگ یک ساختمان 4 طبقه قرار داشت به علت نامشخصی طعمه آتش سوزی شد و به سرعت در حال گسترش به دیگر طبقات این ساختمان بود.

وی با اشاره به این که درزمان رسیدن نیروها دود و شعله زیادی از پارکینگ ساختمان خارج می شد، افزود: آتش نشانان بلافاصله به دو گروه تقسیم شدند و گروه اول با قطع برق و با استفاده از دستگاه تنفسی به جستجوی محبوسین احتمالی در طبقات پرداختند و گروه دوم آتش نشانان هم با استفاده از لوله های آبرسانی، این آتش سوزی را مهارو خاموش کردند.

افسر آماده منطقه ۵ عملیات آتش نشانی خاطرنشان کرد: خوشبختانه در این حادثه به کسی آسیب جانی وارد نشد و آتش نشانان پس از خاموش کردن کامل آتش ونیز ایمن سازی آن، بررسی های خود را برای یافتن علل بروز آتش سوزی شروع کردند

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز