معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری فارس:

سن اعتیاد کاهش یافته است

۱۳۹۵/۱۱/۲۸ - ۰۹:۴۳:۰۴
کد خبر: ۵۲۱۸۳۳
سن اعتیاد کاهش یافته است
معاون سیاسی،امنیتی و اجتماعی استانداری فارس گفت: سن اعتیاد در استان کاهش یافته است و دستگاه های دولتی در کنترل اعتیاد و آثار زیان بار آن موفق نبوده اند
به گزارش خبرگزاری برنا از فارس، هادی پژوهش جهرمی در جمع دانشجویان فعال مسائل اجتماعی دانشگاه شیراز گفت: سن اعتیاد در استان کاهش یافته است و حداقل در دو دهه گذشته سازمانها و دستگاه های دولتی در حوزه قضایی و اجرایی به معنای واقعی در کنترل اعتیاد و آثار زیان بار آن موفق نبوده اند.
وی با اشاره به اینکه مجموعه دستگاه های اجرایی و اداری به تنهایی نمی توانند آسیب های اجتماعی را از پیش رو بردارند عنوان نمود:ورود و حضور قشرهای مردمی می تواند مقداری از سنگینی  بار را از دوش متولی کار بردارد.
معاون سیاسی،امنیتی و اجتماعی استانداری فارس با بیان اینکه در بحث مسائل اجتماعی باید کار را به مردم سپرد عنوان نمود: شکل گیری نهاد های مردمی و سمن ها در بحث مسائل زیست محیطی و فرهنگی یک گام بسیار مفید و موثر است و ورود سازمان های مردمی بخصوص مردم نهاد جوان باعث شده است تا موفقیت شان در مواردی به مراتب حتی از دستگاه های اجرایی بیشتر باشد.  
 پژوهش در بحث جمع کردن کودکان کار اظهار کرد: در آمار تعداد کودکان کار ایرانی کمتر هستند و عمده این کودکان از اتباع خارجی می باشند لیکن در زمینه ساماندهی واصلاح کودکان خیابانی و بزهکار باید به ریشه ها پرداخت تا به نتیجه مطلوب رسید.
وی با بیان اینکه در امر پیشگیری نقاط آسیب پذیر شهرستانها را بصورت برجسته مشخص کرده ایم افزود: ما آمادگی داریم یافته های دانشجویان در بخش های مختلف را در قالب یک عملیات اجرایی بصورت مشترک از حوزه نظر به حوزه عمل تبدیل نماییم.
معاون سیاسی،امنیتی و اجتماعی استانداری فارس تصریح کرد:حل و فصل پیچیدگی آسیب های اجتماعی مستلزم کار بسیار سنگین است و  ورود دانشجویان به این مقوله کاری ارزشمند می باشد و انشاالله با استفاده از دانش , آگاهی و توان نیروی جوانی که در دانشگاه وجود دارد بتوانیم بزه و آسیب های اجتماعی را به حداقل برسانیم.
نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز