مدیر کل نظارت بر فرآورده های غذایی، آرایشی و بهداشتی سازمان غذا و دارو:

متقلبان و قاچاقچیان آرایشی و بهداشتی خوشحال نباشند

۱۳۹۵/۱۱/۳۰ - ۱۳:۱۷:۳۵
کد خبر: ۵۲۲۶۸۰
متقلبان و قاچاقچیان آرایشی و بهداشتی خوشحال نباشند
مدیر کل نظارت بر فرآورده های غذایی، آرایشی و بهداشتی سازمان غذا و دارو گفت: نظام رهگیری و ردیابی کالاهای سلامت با استناد به قوانین و آیین نامه های بالا دستی درحال اجرا است و جای هیچ گونه خوشحالی برای متقلبان و قاچاقچیان وجود ندارد.

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری برنا، بهروز جنت مدیر کل نظارت بر فرآورده های غذایی، آرایشی و بهداشتی سازمان غذا و دارو با تاکید بر اینکه اجرای نظام رهگیری و ردیابی کالاهای سلامت متوقف نمی شود، اظهار داشت: جای هیچ گونه خوشحالی برای متقلبان و قاچاقچیان وجود ندارد.

وی  همچنین اضافه کرد: اجرای نظام رهگیری و ردیابی کالاهای سلامت با استناد به اصول بین المللی haccp, iso 22000 و سایراصول سلامتی و قوانین وزارت بهداشت آغاز و مستند به ماده 13 قانون مبارزه باقاچاق بوده و آیین نامه اجرایی آن درحال اجرا است.

دستورالعملی که قاضی محترم شعبه چهار دیوان عدالت اداری دستور موقت توقف اجرای آن را صادر کرده، پس از ابلاغ آیین نامه اجرایی ماده 13 قانون مذکور عملا و خود به خود دیگر قابل اجرا نیست.

وی همچنین با اشاره به اینکه در این خصوص دستورالعمل جدید درحال تدوین است، خاطر نشان کرد: بنابراین نظام رهگیری و ردیابی کالاهای سلامت با استناد به قوانین و آیین نامه های بالا دستی درحال اجرا است.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز