حبیب اله سجادی خبر داد؛

نجات هفت نفر در آتش سوزی یک منزل مسکونی

۱۳۹۵/۱۲/۰۱ - ۱۳:۳۷:۳۱
کد خبر: ۵۲۳۳۰۰
نجات هفت نفر در آتش سوزی یک منزل مسکونی
آتش سوزی در قسمت سونای خشک یک منزل مسکونی، موجب گرفتار شدن هفت نفر از ساکنان ساختمان پنج طبقه شد که همگی با تلاش آتش نشانان نجات یافتند.

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری برنا، طی تماس ساکنان یک ساختمان مسکونی با سامانه 125 مبنی بر بروز آتش سوزی در یکی از واحدهای مسکونی، بلافاصله نیروهای عملیاتی ایستگاه های 102 و 34 با هماهنگی ستاد فرماندهی سازمان آتش نشانی تهران، ساعت 18:57 دقیقه عصر روز گذشته به بلوار فردوس، خیابان اعتمادیان اعزام شدند.

به گفته حبیب اله سجادی فرمانده آتش نشانان اعزامی، هنگام رسیدن نیروهای آتش نشانی، قسمت سونای خشک یک واحد مسکونی 130 مترمربعی در طبقه اول ساختمان پنج طبقه مسکونی آتش گرفته و کاملاً شعله ور بود.

وی ادامه داد: آتش نشانان پس از قطع جریان برق و گاز، با به کارگیری تجهیزات کامل فردی و لوله های آبرسانی، خود را به کانون آتش سوزی رساندند و شعله های آتش را مهار و کاملاً خاموش کردند.

این فرمانده آتش نشانی اضافه کرد: درحین عملیات مهار شعله های آتش، همزمان گروه دیگری از نیروهای آتش نشانی با استفاده از دستگاه های تنفسی وارد ساختمان شدند و دو مرد و دو زن سالخورده، دو زن حدوداً 40 ساله و نیز یک کودک پنج ساله را از میان دود غلیظ خارج کرده و به محل امن انتقال دادند.

سجادی خاطرنشان کرد: کارشناسان آتش نشانی هم اکنون درحال بررسی علت وقوع این آتش سوزی هستند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز