زهرا نعمتی سفیر گردشگری کرمان شد

۱۳۹۵/۱۲/۰۲ - ۰۸:۴۳:۳۷
کد خبر: ۵۲۳۵۷۲
زهرا نعمتی سفیر گردشگری کرمان شد
در نشست کمیسیون گردشگری و خدمات اتاق کرمان، زهرا نعمتی بانوی کماندار طلایی ایران در رقابت‌های پارالمپیک به عنوان سفیر گردشگری استان معرفی شد.

به گزارش خبرگزاری برنا از کرمان؛ نایب رئیس اتاق بازرگانی کرمان در این نشست گفت: هفته گذشته در ملاقاتی با خانم نعمتی درخواست کردیم که ایشان بپذیرند تا به عنوان سفیر گردشگری استان کرمان معرفی شوند که او نیز با روی باز این پیشنهاد را پذیرفتند.

مهدی سیاوشی، افزود: زهرا نعمتی ورزشکاری مطرح در سطح ایران و جهان و باعث افتخار کرمان و کشور است که امیدواریم بتوانیم از محبوبیت و شهرت ایشان برای معرفی هر بیشتر طرفیت ها و جاذبه های گردشگری استان استفاده کنیم. رئیس کمیسیون گردشگری و خدمات اتاق کرمان ادامه داد: افراد بسیاری این موضوع را مطرح می کنند که کرمان ناشناخته مانده و توانمندی ها، ظرفیت ها و جاذبه های آن حتی برای خود ایرانی ها شناخته شده نیست و همه تلاش ما این است تا به نحوی شایسته این استان به ایران و جهان شناسانده شود.

در ادامه این نشست زهرا نعمتی، دارنده مدال طلای دو دوره پارالمپیک گفت: اگر بتوانم در بحث گردشگری استان کرمان موثر باشم، بسیار خوشحال خواهم شد و هنگامی که پیشنهاد سفیر گردشگری استان به من داده شد با کمال میل پذیرفتم زیرا به توسعه کرمان بسیار علاقمندم. وی ادامه داد: در سال های اخیر اقدامات خوبی برای رونق گردشگری استان صورت گرفته اما هنوز تا رسیدن به نقطه مطلوب فاصله دارد و همین مسئله باعث شده تعداد گردشگران حاضر در استان کرمان کمتر از سایر استان ها باشد.

نعمتی اظهار کرد: مسئولیت معرفی کرمان بر عهده فرد یا گروه خاصی نیست بلکه همه مردم وظیفه دارند در این زمینه تلاش کنند که در کنار این موضوع باید به زیرساخت ها توجه کرد تا بتوان گردشگر بیشتری را جلب کرد. پرچمدار کاروان ایران در المپیک 2016، بیان کرد: نحوه ارائه خدمات به گردشگران باید به گونه‌ای باشد که خاطره خوبی برای آنها در کرمان رقم بخورد تا همین مسئله تبلیغ خوبی برای گردشگری استان شود

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز